InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 25.05.2018 || Kada će EU zaštititi zasavsku “jetrenicu”?  |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Trebinje uskoro dobiva još jedan hotel  |  Srbija i Albanija imaju zajedničku turističku ponudu  |   Najposebniji piknik u Zagrebu najavljuje datum novog druženja  |  Na Decanteru Feravino osvojilo čak šest medalja  |  AccorHotels preuzima Mövenpick Hotels & Resorts  |  Radisson Blu najveći premium brend u Europi  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  NEFF kuhinja puna inspiracije  |  Novi a la carte jelovnik restorana Zinfandel's  |  Restoran služi besplatne obroke za siromašne  |  Približavanje noviteta iz industrija mlijeka i mesa  |  Raste cijena maslaca  |  Skočile cijene poljoprivrednih proizvoda  |  Povećan broj turista i noćenja u Makedoniji  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula program Coke Summership  |   ||
   

ZLATNI MERLOT

Zajedno sa svojim partnerom OPG Mitrović iz Kutjeva nastao je novi brend vina Zlatna Graševina i Zlatni Merlot. Promocija je bila u Kutjevu na Festivalu Graševine.
  
To je promocija hrvatske Graševine odlične kvalitete, Zlatne doline,stilizirane hrvatske kravate i hrvatskog dizajna.
 
 

Toga proizvoda kao i imena nema na tržištu. To je novi proizvod i novi brand.
 
  • Zlatna Graševina from Golden Valley, Gold Line-Special Edition, berba 2015, položaj Venje,
  • Zlatni Merlot from Golden Valley, Gold Line-Special Edition,berba 2015, položaj Podgorje-Vetovo.


 
Noviteti
 
 
 
back to top