InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 21.05.2018 || Britanci umjesto cappuccina piju 'Megharyycino' za 38 kn   |  Vinarije Štampar, Cmrečnjak i Novak predstavile odabrane etikete vina  |  Momax stiže na hrvatsko tržište  |  NME ponovno uvrstio INmusic među najpopularnije festivale na svijetu  |  Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu ITB China u Šangaju  |  Feravinu bronca za ledenu Frankovku 2015. i Graševinu Miraz 2016.  |  Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije   |   Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Carine grade hotel u Kumboru  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |  Ante Ančić postao direktorom sportskog razvoja agencije  |  Chefovi s Michelinovom zvjezdicom prvi put u Vukovaru  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  Dani hrvatskog turizma ove godine održat će se u Hvaru  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Dva nova okusa - Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual  |  Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju  |  Predstavljen projekt Ukusna dijetetika  |  Heineken stekao manjinski udio u BBC-u  |   ||
   

ZLATNA GRAŠEVINA

Zajedno sa svojim partnerom OPG Mitrović iz Kutjeva nastao je novi brend vina Zlatna Graševina i Zlatni Merlot. Promocija je bila u Kutjevu na Festivalu Graševine.
 
 

To je promocija hrvatske Graševine odlične kvalitete, Zlatne doline,stilizirane hrvatske kravate i hrvatskog dizajna.

Toga proizvoda kao i imena nema na tržištu. To je novi proizvod i novi brand.
 
  • Zlatna Graševina from Golden Valley, Gold Line-Special Edition, berba 2015, položaj Venje,
  • Zlatni Merlot from Golden Valley, Gold Line-Special Edition,berba 2015, položaj Podgorje-Vetovo.



 
Noviteti
 
 
 
back to top