InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

ZLATNA GRAŠEVINA

Zajedno sa svojim partnerom OPG Mitrović iz Kutjeva nastao je novi brend vina Zlatna Graševina i Zlatni Merlot. Promocija je bila u Kutjevu na Festivalu Graševine.
 
 

To je promocija hrvatske Graševine odlične kvalitete, Zlatne doline,stilizirane hrvatske kravate i hrvatskog dizajna.

Toga proizvoda kao i imena nema na tržištu. To je novi proizvod i novi brand.
 
  • Zlatna Graševina from Golden Valley, Gold Line-Special Edition, berba 2015, položaj Venje,
  • Zlatni Merlot from Golden Valley, Gold Line-Special Edition,berba 2015, položaj Podgorje-Vetovo.



 
Noviteti
 
 
 
back to top