InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 26.06.2017 || Smithfield Foods dovršio kupnju poljske mesne kompanije  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju svog prehrambenog businessa  |  Prva internacionalna konferencija o graševini - GRAŠEVINA BEZ GRANICA  |  Turistička ponuda Pitomače bogatija za moderno uređen Hotel Divino  |  Pet toplih preporuka za produženi vikend  |  Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma   |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu   |  Valjevsko pivo ponovno osvaja Ameriku  |  Međunarodno priznanje za Iskon ulje  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award – najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu  |  Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW   |  Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine  |  U preko 40 zemalja svijeta, istovremeno održan Moet Party Day   |  Gradnja projekta vrijednog gotovo milijardu kuna počinje krajem 2017. na Hvaru  |  AccorHotels dolazi u Srbiju  |  Tikvešov White Chardonight party  |  Želja za vježbanjem postoji, ali energije vam manjka? Provjerite razinu vitamina!  |  Franck dobio najvišu razinu usklađenosti s IFS Food standardom   |  Otvorena je ljetna sezona na Oleander terasi uz atraktivni grill koncept  |   ||
   

Nova redizajnirana Arabesca cappuccina

Krajem srpnja 2015. Arabesca d.o.o. lansirala je nova redizajnirana cappuccina.
 
U skladu s potrebama potrošača i tržišnim trendovima, Arabesca je prilagodila postojeća cappuccina unoseći svježinu kroz poboljšanu recepturu i razigran dizajn svijetlih boja.
 
 
 
Arabesca cappuccina, okusi classic, vanilija i čokolada, dostupna su našim vjernim kupcima u redizajniranom pakiranju vrećica 250 g. Arabesca je redizajnom nastojala zadržati svoju prepoznatljivosti, te krajnjim potrošačima omogućiti uživanje u omiljenom napitku uz bogatije okuse praćene veselim bojama.

 
Noviteti
 
 
 
back to top