InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 17.01.2021 || Valamar osigurao blagdansku potporu za djelatnike, uz podršku lokalnim proizvođačima i OPG-ovima  |   Valamarovi hoteli i ljetovališta i ove godine dobitnici najprestižnijih turističkih nagrada World   |  Valamar se uključio u projekt „Elements of AI“ – najbolju svjetsku edukaciju o umjetnoj inteligencij  |  Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |   ||
   

Nova redizajnirana Arabesca cappuccina

Krajem srpnja 2015. Arabesca d.o.o. lansirala je nova redizajnirana cappuccina.
 
U skladu s potrebama potrošača i tržišnim trendovima, Arabesca je prilagodila postojeća cappuccina unoseći svježinu kroz poboljšanu recepturu i razigran dizajn svijetlih boja.
 
 
 
Arabesca cappuccina, okusi classic, vanilija i čokolada, dostupna su našim vjernim kupcima u redizajniranom pakiranju vrećica 250 g. Arabesca je redizajnom nastojala zadržati svoju prepoznatljivosti, te krajnjim potrošačima omogućiti uživanje u omiljenom napitku uz bogatije okuse praćene veselim bojama.

 
Noviteti
 
 
 
back to top