InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Nova redizajnirana Arabesca cappuccina

Krajem srpnja 2015. Arabesca d.o.o. lansirala je nova redizajnirana cappuccina.
 
U skladu s potrebama potrošača i tržišnim trendovima, Arabesca je prilagodila postojeća cappuccina unoseći svježinu kroz poboljšanu recepturu i razigran dizajn svijetlih boja.
 
 
 
Arabesca cappuccina, okusi classic, vanilija i čokolada, dostupna su našim vjernim kupcima u redizajniranom pakiranju vrećica 250 g. Arabesca je redizajnom nastojala zadržati svoju prepoznatljivosti, te krajnjim potrošačima omogućiti uživanje u omiljenom napitku uz bogatije okuse praćene veselim bojama.

 
Noviteti
 
 
 
back to top