InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.11.2018 || Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |  Uspješno predstavljena mlada vina šest međimurskih vinarija  |  Manje od dva tjedna dijele nas od Best Stay-a, jeste li spremni za Dubrovnik?  |  Dani švoja još jednom podsjećaju na vrijednosti ribe list  |  Čak dvije nagrade za Terme Tuhelj na Danima hrvatskog turizma  |  Vina Laguna osvojila dva zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  Dodijeljene turističke nagrade  |  Hotel Esplanade dobio dvije nagrade  |  #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |   ||
   

Nova redizajnirana Arabesca cappuccina

Krajem srpnja 2015. Arabesca d.o.o. lansirala je nova redizajnirana cappuccina.
 
U skladu s potrebama potrošača i tržišnim trendovima, Arabesca je prilagodila postojeća cappuccina unoseći svježinu kroz poboljšanu recepturu i razigran dizajn svijetlih boja.
 
 
 
Arabesca cappuccina, okusi classic, vanilija i čokolada, dostupna su našim vjernim kupcima u redizajniranom pakiranju vrećica 250 g. Arabesca je redizajnom nastojala zadržati svoju prepoznatljivosti, te krajnjim potrošačima omogućiti uživanje u omiljenom napitku uz bogatije okuse praćene veselim bojama.

 
Noviteti
 
 
 
back to top