InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 14.08.2018 || 'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |   ||
   

JANA FROZEN

Sigurno ne postoji dijete koje se u proteklih godinu dana kroz svoje aktivnosti, druženja ili posjet kinu nije susrelo s nekim od likova svjetski poznatog, animiranog filma "Ledeno kraljevstvo”.
 
Popularni Frozen od sada je i dio nove Jana edicije bočica na kojima dominiraju likovi najpoznatijih svjetskih princeza, Ane i Elze, ali i ostalih junaka ovog animiranog hita, koji je "zaludio” svijet. Sigurno je da će nova Jana Frozen postati najtraženiji proizvodi ovoga ljeta i da će animirani junaci osvojiti djecu, ali i roditelje koji za svoje najmlađe žele samo najbolje. 
 
 

Janina besprijekorna čistoća i vrhunska svojstva ostaju nepromijenjena dugo nakon punjenja u boce, zbog čega se Jana posebno preporučuje djeci za održavanje potrebne hidracije. S Janom Frozen svaka će igra biti zabavnija, a i visoke temperature lakše će se podnijeti uz omiljene ledene likove. 

Edicija Jana Frozen može se kupiti u pakiranju 0,5 lit i 0,25 lit u PET ambalaži, a svojim će atraktivnim etiketama sigurno privući mnoge da se osvježe upravo uz ovu jedinstvenu Jana ediciju. Predstavljanjem nove edicije, Jana nastavlja svoj poznati trend povezivanja s najboljima, potvrđujući svoje stvarne vrijednosti, koje su je dovele do najboljeg i najprepoznatljivijeg hrvatskog brenda. 



 
Noviteti
 
 
 
back to top