InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

HEINZ MAJONEZA I SENF

Od lipnja 2017. tvrtka AWT je, kao ekskluzivni distributer Heinz proizvoda, hrvatskom tržištu predstavio Heinz Seriously Good  majonezu. Posebnost ove majoneze je u njenom okusu, koji dolazi od najkvalitetnijih sastojaka, poput kokošjih jaja iz slobodnog uzgoja, najkvalitetnijeg ulja i octa. Heinz Seriously majoneza dolazi u dva različita pakiranja 220 ml i 400 ml, te se može pronaći na policama slijedećih trgovačkih lanaca: Tommy, Ribola, Istarski Supermarketi, Victa…
 

Heinz Yellow Mustard je novi proizvod na hrvatskom tržištu. Ovi proizvodi su napravljeni od pažljivo izabranih vrsti gorušice, koja se uzgaja na poseban Heinz način, koji ove proizvode čine drugačijim od drugih proizvoda na tržištu. Karakteristika ovih proizvoda je u njihovom posebno izbalansiranom okusu koji je istovremeno nježan i kremast s laganom dozom gorčine karakteristične za senfove. Proizvod dolazi u dva okusa blagi i ljuti, te veličini od 220 ml. Proizvod se može naći na policama Metroa,Tommyja, Ribole, Istarskih Supermarketa…



 
Noviteti
 
 
 
back to top