InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 25.05.2018 || Kada će EU zaštititi zasavsku “jetrenicu”?  |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu djecu  |  Nova pravila za terase kafića u Skoplju  |  Trebinje uskoro dobiva još jedan hotel  |  Srbija i Albanija imaju zajedničku turističku ponudu  |   Najposebniji piknik u Zagrebu najavljuje datum novog druženja  |  Na Decanteru Feravino osvojilo čak šest medalja  |  AccorHotels preuzima Mövenpick Hotels & Resorts  |  Radisson Blu najveći premium brend u Europi  |  U čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor  |  Europski mesoprerađivači u Dubrovniku raspravljali o sigurnosti hrane  |  NEFF kuhinja puna inspiracije  |  Novi a la carte jelovnik restorana Zinfandel's  |  Restoran služi besplatne obroke za siromašne  |  Približavanje noviteta iz industrija mlijeka i mesa  |  Raste cijena maslaca  |  Skočile cijene poljoprivrednih proizvoda  |  Povećan broj turista i noćenja u Makedoniji  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Coca-Cola HBC Hrvatska pokrenula program Coke Summership  |   ||
   

DARK FRUIT – novi okus cidera Strongbow

Strongbow Apple Cider alternativa je pivu, ali i koktelima, gotovim miješanim alkoholnim pićima pa čak i bijelom i rosévinu.
 
 
Namijenjen je ponajprije urbanim mladim ljudima koji uživaju u gradskom životu, ali i u prirodi. Najbolji je kada se u njemu uživa nakon posla, kao u laganom 'aperitivu' prije izlaska te kasnije tijekom noći. Idealan je s puno leda, lagan je i osvježavajuć te pruža bogati okus jabuke i crvenog bobičastog voća, a odsad i crnog ribiza.

 
Noviteti
 
 
 
back to top