InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Svijet: Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji

21.07.2017
Tri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Zvijezda Hot Ketchup (500 g), Ultra Hot Ketchup (500g) te Ultra Hot Chilli majoneza (400g) od sada su dostupni i na policama jednog od najvećih južnokorejskih maloprodajnih lanaca - Lotte. Lanac Lotte multinacionalna je korporacija, te osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji sa osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180 000 zaposlenika.
 
Izvoz i distribucija u Južnu Koreju ostvareni su u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance Daymon Worldwide, a proizvodi su ulistani u 100 Lotte hipermarketa. 
 
 

Vrlo smo ponosni što su Zvijezda majoneza i Zvijezda ketchup pronašli svoj put do  južnokorejskih potrošača, a ponajviše što smo uspjeli prilagoditi našu tradicionalnu recepturu njihovom ukusu.Tradicionalni recepti Zvijezdinog ketchupa i majoneze za istočno su tržište posebno prilagođeni s ljućim okusom, jer se vodilo računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani. Tržište Južne Koreje, s čak 50 milijuna stanovnika, predstavlja ogroman izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je lanac Lotte prepoznao kvalitetu i snagu Zvijezde i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju. Južna Koreja trenutno je među prvih devet izvoznih tržišta EU-a te nam je želja tamo izvoziti i prodavati i ostale proizvode iz Zvijezda asortimana., istaknuo je Krešimir Staničić, direktor izvoza Zvijezde.

Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija tradicionalno prisutna već dugi niz godina. Zvijezda je 2016. godine  ostvarila 6,6% rasta na svim izvoznim tržištima. Ovaj rast inozemne prodaje u skladu je s pojačanom izvoznom orijentacijom Zvijezde, što je između ostalog i rezultiralo izvoznim iskorakom i na tržište Južne Koreje.

Poslovni planovi Zvijezde su, kao i do sada, usmjereni na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima. U narednom razdoblju Zvijezda će nastaviti s poslovnom strategijom fokusiranom na rast inozemne prodaje i iskoracima na nova izvozna tržišta. 



Nazad
 
 
 
 
back to top