InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.12.2017 || Kompanija My Place Hoteli otvara prvi objekt u Tennesseeju   |  Umjerena konzumacija alkohola - pozitivan učinak na zdravlje   |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada  |  6 savjeta kako provesti ove blagdane  |  Zimski ručak Apetita koji će vas oduševiti  |  OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara   |  Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |   ||
   

Svijet: Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji

21.07.2017
Tri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Zvijezda Hot Ketchup (500 g), Ultra Hot Ketchup (500g) te Ultra Hot Chilli majoneza (400g) od sada su dostupni i na policama jednog od najvećih južnokorejskih maloprodajnih lanaca - Lotte. Lanac Lotte multinacionalna je korporacija, te osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji sa osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180 000 zaposlenika.
 
Izvoz i distribucija u Južnu Koreju ostvareni su u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance Daymon Worldwide, a proizvodi su ulistani u 100 Lotte hipermarketa. 
 
 

Vrlo smo ponosni što su Zvijezda majoneza i Zvijezda ketchup pronašli svoj put do  južnokorejskih potrošača, a ponajviše što smo uspjeli prilagoditi našu tradicionalnu recepturu njihovom ukusu.Tradicionalni recepti Zvijezdinog ketchupa i majoneze za istočno su tržište posebno prilagođeni s ljućim okusom, jer se vodilo računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani. Tržište Južne Koreje, s čak 50 milijuna stanovnika, predstavlja ogroman izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je lanac Lotte prepoznao kvalitetu i snagu Zvijezde i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju. Južna Koreja trenutno je među prvih devet izvoznih tržišta EU-a te nam je želja tamo izvoziti i prodavati i ostale proizvode iz Zvijezda asortimana., istaknuo je Krešimir Staničić, direktor izvoza Zvijezde.

Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija tradicionalno prisutna već dugi niz godina. Zvijezda je 2016. godine  ostvarila 6,6% rasta na svim izvoznim tržištima. Ovaj rast inozemne prodaje u skladu je s pojačanom izvoznom orijentacijom Zvijezde, što je između ostalog i rezultiralo izvoznim iskorakom i na tržište Južne Koreje.

Poslovni planovi Zvijezde su, kao i do sada, usmjereni na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima. U narednom razdoblju Zvijezda će nastaviti s poslovnom strategijom fokusiranom na rast inozemne prodaje i iskoracima na nova izvozna tržišta. 



Nazad
 
 
 
 
back to top