InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

Hrvatska: Za 125. obljetnicu poslovanja Francku priznanje predsjednika HGK

20.12.2017
Ivan Artuković, predsjednik Uprave Francka, primio je priznanje predsjednika Hrvatske gospodarske komore povodom 125. obljetnice postojanja i uspješnog poslovanja kompanije. 

Priznanje je Francku uručeno na Svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća te predstavlja još jednu vrijednu potvrdu kompaniji kao jednom od najuspješnijih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda s vodećom pozicijom u kategorijama kave i čaja. Iza svakoga proizvoda stoji bogato stručno znanje, iskustvo i velika predanost zaposlenika Francka što je Hrvatska gospodarska komora više puta prepoznala i nagradila. 

S primarnim fokusom na održivo poslovanje, Franck konstantno ulaže u unapređenje svojih tehnoloških rješenja i proizvodnih procesa. Tako je, primjerice, zagrebački pogon za čaj, u čiju je rekonstrukciju uloženo 20 milijuna kuna, jedan je od najmodernijih u ovome dijelu Europe. Vodeći računa o domaćoj poljoprivredi i potičući proizvodnju izvorno hrvatskih proizvoda, Franck već godinama uspješno surađuje s domaćim proizvođačima krumpira i cikorije od kojih otkupljuje sirovinu. 
 
 
Istovremeno, Franck espresso, Jubilarna kava i Gloria među prvim su domaćim proizvodima koji su zbog svoje vrhunske kvalitete zaslužili ponijeti oznaku "Hrvatska kvaliteta".

U Franck proizvodima potrošači su prepoznali kvalitetu i ljubav koju u njih ulažemo te nam već 125 godina dozvoljavaju da budemo dio njihovih obitelji. Njihovo povjerenje i tradicija koja stoji iza imena Franck obvezuju nas na apsolutnu izvrsnost., rekao je Ivan Artuković, ispred Uprave Francka. 

Franck grupa u prvih devet mjeseci ove godine bilježi rast od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine što Franck svrstava u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvareni su odlični prodajni rezultati na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini.  

Prema podacima analitičke kuće Nielsen, Franck je u ovoj godini dodatno uspio povećati udio u prodaji u kategoriji mljevene kave, u kojoj je s 59 posto vrijednosnog tržišnog udjela, apsolutni lider u Hrvatskoj. Rast je zabilježen i u čajevima, gdje je vrijednosni tržišni udjel povećan na 56 posto, te u kategoriji instant cappuccina s 49 posto vrijednosnog udjela. Na slovenskom tržištu također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Jednako dobre rezultate ostvaruje i u BiH i Makedoniji, gdje je lider u toplim napitcima, uz rast u Srbiji i Crnoj Gori, tržištima koje je kompanija otvorila početkom ove godine te jačanje prisutnosti u Albaniji i Kosovu. 

Kontinuiranim razvojem svih segmenata poslovanja i liderskom pozicijom u inovacijama, Franck se u prehrambenoj industriji pozicionirao kao kompanija koja podiže standarde kvalitete i definira tržišne trendove. Inzistiranjem na beskompromisnoj kvaliteti proizvoda opravdao je povjerenje svojih potrošača te će ga nastojati zadržati i u narednim godinama vodeći se istim vrijednostima. 



Nazad
 
 
 
 
back to top