InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

Bosna i Hercegovina: Voda koja osvaja u Avalonu

29.01.2018
 
Bosanskohercegovačka voda Oaza postala je službeno piće Avalon Sports & Health Club-a. Osim dostupnosti Oaze u Avalon Sports & Health Club-u, suradnja dva brenda podrazumijeva i zajedničku provedbu zdravih projekata kao što su B2B RUN utrka, BORN2SKI Festival alpskog skijanja, i organizaciju drugih zanimljivih i zdravih evenata.

Zdrav način života je već odavno postao više od trenda, a Oaza i Avalon Sports & Health Club su brendovi koji zdravlje dižu na nivo lifestyle-a. Zato je sasvim prirodno da suradnja koju smo uspostavili bude fokusirana na potrebu dalje promocije zdravih navika kod zdravih ljudi. Podsjetila bih da smo početkom prosinca plasirali novu 'Winter edition' pod sloganom 'Zima, zima, e pa što je s Oazom vesela je!, s namjerom da tako pred početak zimske sezone fokus usmjerimo na sport, aktivan i zdrav život, te na druženje s djecom, izjavila je Senida Subašić brand manager kompanije Oaza.

 Kada se govori o jačanju svijesti o zdravom načinu života neizostavna tema je značaj hidratacije organizma. Upravo je Oaza sa svim njenim osobenostima zdrave vode podrška takvom načinu života. Naime, poznato je da se zbog brze apsorpcije vode u organizmu, voda Oaza posebno preporučuje sportiašima i osobama koje se izlažu teškim fizičkim aktivnostima.

Ponosni smo na suradnju s ovim vrhunskim domaćim brandom koji će zajedno s nama raditi na promociji sporta, zdravlja i zdravog stila života.  Oaza – voda koja osvaja, će biti naš partner u nizu projekata koji imaju za cilj široj javnosti približiti koncept zdravog stila života, važnost bavljenja sportom i važnost redovne hidratacije organizma.  Pored zastupljenosti u Avalon Centru, koji je omiljeno odredište za trening i relaksaciju mnogih naših građana, zadovoljstvo nam je da će Oaza biti i službena voda BORN2SKI Festivala alpskog skijanja koji se održava od 22. do 25. veljače ove godine na Bjelašnici i B2B RUN utrke, kazala je Amela Mehić marketing manager Avalon Centra.
 
Izvorište vode Oaza nalazi se na mjestu izoliranom od suvremenih zagađenja. Geografska istraživanja pokazuju izvanrednu nepropusnu strukturu zemljišta, štiteći podzemne vode od površinskog zagađenja. Prirodna zaštićenost podzemnih voda je jedna od osnovnih prednosti kvaliteta vode. Oaza je visokokvalitetna voda za piće s odličnim organoleptičkim, fizičko – kemijskim i biološkim karakteristikama. Voda Oaza ima idealno izbalansiran odnos minerala, naročito kalcija i magnezija koji su veoma bitni za ljudski organizam.

Nazad
 
 
 
 
back to top