InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 18.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Bosna i Hercegovina: Voda koja osvaja u Avalonu

29.01.2018
 
Bosanskohercegovačka voda Oaza postala je službeno piće Avalon Sports & Health Club-a. Osim dostupnosti Oaze u Avalon Sports & Health Club-u, suradnja dva brenda podrazumijeva i zajedničku provedbu zdravih projekata kao što su B2B RUN utrka, BORN2SKI Festival alpskog skijanja, i organizaciju drugih zanimljivih i zdravih evenata.

Zdrav način života je već odavno postao više od trenda, a Oaza i Avalon Sports & Health Club su brendovi koji zdravlje dižu na nivo lifestyle-a. Zato je sasvim prirodno da suradnja koju smo uspostavili bude fokusirana na potrebu dalje promocije zdravih navika kod zdravih ljudi. Podsjetila bih da smo početkom prosinca plasirali novu 'Winter edition' pod sloganom 'Zima, zima, e pa što je s Oazom vesela je!, s namjerom da tako pred početak zimske sezone fokus usmjerimo na sport, aktivan i zdrav život, te na druženje s djecom, izjavila je Senida Subašić brand manager kompanije Oaza.

 Kada se govori o jačanju svijesti o zdravom načinu života neizostavna tema je značaj hidratacije organizma. Upravo je Oaza sa svim njenim osobenostima zdrave vode podrška takvom načinu života. Naime, poznato je da se zbog brze apsorpcije vode u organizmu, voda Oaza posebno preporučuje sportiašima i osobama koje se izlažu teškim fizičkim aktivnostima.

Ponosni smo na suradnju s ovim vrhunskim domaćim brandom koji će zajedno s nama raditi na promociji sporta, zdravlja i zdravog stila života.  Oaza – voda koja osvaja, će biti naš partner u nizu projekata koji imaju za cilj široj javnosti približiti koncept zdravog stila života, važnost bavljenja sportom i važnost redovne hidratacije organizma.  Pored zastupljenosti u Avalon Centru, koji je omiljeno odredište za trening i relaksaciju mnogih naših građana, zadovoljstvo nam je da će Oaza biti i službena voda BORN2SKI Festivala alpskog skijanja koji se održava od 22. do 25. veljače ove godine na Bjelašnici i B2B RUN utrke, kazala je Amela Mehić marketing manager Avalon Centra.
 
Izvorište vode Oaza nalazi se na mjestu izoliranom od suvremenih zagađenja. Geografska istraživanja pokazuju izvanrednu nepropusnu strukturu zemljišta, štiteći podzemne vode od površinskog zagađenja. Prirodna zaštićenost podzemnih voda je jedna od osnovnih prednosti kvaliteta vode. Oaza je visokokvalitetna voda za piće s odličnim organoleptičkim, fizičko – kemijskim i biološkim karakteristikama. Voda Oaza ima idealno izbalansiran odnos minerala, naročito kalcija i magnezija koji su veoma bitni za ljudski organizam.

Nazad
 
 
 
 
back to top