InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Regija: Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste

17.07.2018

Ministar ekonomije Makedonije, Krešnik Bekteši promovirao je aplikaciju "Visit Macedonia", koja će služiti za promociju turizma.
 

Turizam je jedini sektor u Makedoniji koji u posljednjim godinama bilježi rast od 100%, tako smo 2017. godinu završili s većim brojem turista u zemlji za 16,6%. Broj stranih turista je povećan za 23,5% u odnosu na 2016 godinu, a broj noćenja stranih turista u Makedoniji se povećao za 22,8%, naglasio je Bekteši.

Aplikacija "Visit Macedonia" napravljena je u tri verzije: web, mobilna i administratorska konzula, kao i na tri jezika: makedonski, engleski i albanski. 

Cilj aplikacije, koja je u završnoj fazi, je da ponudi brzi pristup do svih potrebnih informacija kako bi sadržaj za turiste bio bolji i zanimljiviji. Aplikacija nudi svim ugostiteljskim objektima mogućnost prijave i promocije.  

Nazad
 
 
 
 
back to top