InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 24.09.2020 || Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |  Zaplovite mirnim morima u ljeto iz snova  |  Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   ||
   

Hrvatska: Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene

17.08.2020
Zašto izbori vinske Dame i vinskog Gospodina?
 

Kao što je to već dosta dugo u svijetu, tako i kod nas u zadnjih 10, 15 godina vinari i vinarke sve više postaju dio jet seta; prati ih se kamo izlaze, koje restorane posjećuju, njihove riječi imaju težinu, određeni krugovi prate njihov modni izričaj ili da to kažemo ukratko - vinari i vinarke, htjeli ili ne htjeli, postaju medijske osobe. Je li to dobro? 
 
"Mi smatramo da jest.", kaže Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T., "Kao prvo, medijska osoba sama po sebi izaziva pažnju, a posljedica toga je, naravno, marketing za njihova vina. Isto tako, stvara se određena percepcija oko vinara i vinarki pa takva, 'ajmo reći, medijska slava prelazi i hrvatske granice te oni automatski postaju svojevrsni ambasadori hrvatskog vina; ne samo svoje vinarije, nego općenito. Medijska prepoznatljivost im omogućuje da se njihov glas jače čuje, što vjerujte, nikad nije loše. Neki vinari i vinarke su to prepoznali, neki još uvijek nisu, neki to koriste maksimalno koliko mogu, neki malo manje. U želji da istaknemo ljude koji su prepoznali vrijednost takve situacije, organizirali smo ovaj izbor, a možda najjači motiv je da one, koji to još nisu prepoznali, uputimo u pravom smjeru. Ono što ocjenjujemo u ovom izboru su: stil, karizma, javni nastupi, 'ono nešto', tzv. X faktor, komunikativnost, ali i vina."
 
Kako se odvija izbor vinske Dame i vinskog Gospodina?

Uredništvo G.E.T. Reporta predložilo je svoj izbor, a publika ima mogućnost nominirati osobe po svojem izboru. Nominacije traju do 30.9.2020. Nominirana osoba može biti vinar ili zaposlenik vinske kuće vidljiv javnosti. U finalni izbor će ući deset muških i deset ženskih osoba s najviše lajkova.
 
Nominacija se vrši tako da se u Facebook grupu "Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom" objavi fotografija osobe koju se nominira, uz sljedeće podatke: izvor fotografije, ime i prezime nominirane osobe, vinarija i funkcija, kao i razlog za nominaciju. 
 
Izbor će se  odvijati od 1.10. - 31.10.2020. Publika će glasati za svoje favorite na društvenim mrežama, a žiri odvojeno. Lajkovi publike donose 50% ocjene, a bodovi žirija 50%.  U ocjenjivanju treba uzeti u obzir, prije svega, kao što je rekao Tomislav Stiplošek, 'ono nešto', tzv. X faktor. Ocjenjuju se osobni stil, karizma, način komunikacije,... To uključuje javne nastupe, osobni pristup prezentaciji,  marketing na društvenim mrežama i uopće komunikaciju s medijima i publikom. 
 
Članovi žirija su različitih zanimanja, no redom poznavaoci vina i vinske scene, a dolaze iz svijeta mode, umjetnosti, lifestylea i komunikacija. To su:  Tomislav Stiplošek, Sanja Muzaferija, Suzy Josipović Redžepagić, Vlatka Vužić,  Andreja Pančur, Dijana Grgić, Vedrana i Giuliano Dodig, Ronald Braus, Rene Karaman i Željko Garmaz.  
 
"Zahvalni smo članovima žirija što su stali uz našu ideju, kao i sponzorima koji su prvi prepoznali i podržali ovu akciju, a to su: Barcaffe espresso, destilerija Aura i bačvarija Srnec. Velika hvala i  svim medijima koji ju podržavaju svojim objavama i praćenjem izbora." - dodaje Tomislav Stiplošek, predsjednik udruge G.E.T. 
 
Link na album s nominacijama je ovdje



Nazad
 
 
 
 
back to top