InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

Slovenija: “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a

29.01.2018

Redakcija vodećeg slovenskog stručnog magazina za marketing, oglašavanje i komunikacije Marketing magazin, organizirala je izbor marketinške kampanje 2017. godine.

 

Od 130 oglašavačkih kampanja, objavljenih u rubrici Izbor MMeseca u uži izbor prošlo ih je jedanaest, a na kraju su pratitelji Facebook stranice odlučili o pobjedniku. Tako je Mercatorova akcija Ste, kar jeste, postala je najkampanja 2017. godine.
 
O uspjehu kampanje svjedoče i poslovni rezultati. Mercator je upravo s tom kampanjom povećao svoj udio u najvažnijoj ciljnoj grupi, odraslih između 18 i 35 godina, za čak 14 %. 
 
Prilikom provođenja kampanje Mercator je surađivao s agencijom ArnoldVuga. Redatelj TV-spota bio je Sašo Podgoršek, a fotograf Primož Bregar dok pjesmu No Roots pjeva njemačka izvođačica Alice Merton.


Nazad
 
 
 
 
back to top