InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.01.2020 || Vinkovo u Iločkim podrumima kao uvod u uspješnu vinogradarsku godinu  |  Feričanačko vince za pamćenje  |  Prvi hrvatski festival za mlade vinare  |  Najava: Billy Abbott s The Whisky Exchangea na 6. Whisky Fairu  |  Hrvatski izlagači na najvećem nautičkom sajmu u Europi - BOOT  |   Remaris postao novi distribucijski i tehnološki partner Settlea  |  Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |   ||
   

Slovenija: “Vi ste što jedete”, izabrana za kampanju 2017. godine po izboru MM-a

29.01.2018

Redakcija vodećeg slovenskog stručnog magazina za marketing, oglašavanje i komunikacije Marketing magazin, organizirala je izbor marketinške kampanje 2017. godine.

 

Od 130 oglašavačkih kampanja, objavljenih u rubrici Izbor MMeseca u uži izbor prošlo ih je jedanaest, a na kraju su pratitelji Facebook stranice odlučili o pobjedniku. Tako je Mercatorova akcija Ste, kar jeste, postala je najkampanja 2017. godine.
 
O uspjehu kampanje svjedoče i poslovni rezultati. Mercator je upravo s tom kampanjom povećao svoj udio u najvažnijoj ciljnoj grupi, odraslih između 18 i 35 godina, za čak 14 %. 
 
Prilikom provođenja kampanje Mercator je surađivao s agencijom ArnoldVuga. Redatelj TV-spota bio je Sašo Podgoršek, a fotograf Primož Bregar dok pjesmu No Roots pjeva njemačka izvođačica Alice Merton.


Nazad
 
 
 
 
back to top