InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 23.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

ISTRAŽIVANJE: Uzlet kategorije energetskih pića, prednjači Njemačka

30.08.2016
Prema najnovijim rezultatima istraživanja koje je proveo Mintel, od 2008. godine najviše energetskih pića je lansirano tijekom prošle godine, pa je broj proizvoda u ovoj kategoriji porastao za 29% u razdoblju od 2010. do 2015. godine.

Prema podacima Mintel Global New Products Database (GNPD), lansiranja energetskih pića zabilježena su širom svijeta, gdje Njemačka predvodi s inovacijama i brojem predstavljenih  proizvoda, po prvi puta ispred SAD-a.
 
 

Oko 9% lansiranih energetskih pića tijekom 2015. godine došlo je iz Njemačke, u usporedbi sa 8% iz SAD-a. Usporedbe radi, Njemačka je 2014. godine lansirala 6% ukupnog broja novih energetskih proizvoda, dok je s teritorija SAD-a plasirano 10%.
 
Broj lansiranja direktno je proporcionalan rastu prodaje u ovoj kategoriji pića, koja bilježi konstantan rast. Tijekom prošle godine, globalno tržište energetskih pića poraslo je za 10%, na 8,8 milijardi litara.
 
Komentirajući podatke, Alex Beckett, globalni analitičar hrane i pića u Mintelu  rekao je da su energetska pića kontroverzno, ali neosporno vrlo uspješno "divlje dijete" u kategoriji bezalkoholnih pića.

Potrošači pokazuju sve veći interes za prirodna energetska pića. Više od polovine ispitanika u Poljskoj (61%), Španjolskoj (54%), Italiji (54%) i Njemačkoj (53%) kažu kako bi voljeli širu ponudu sportskih i energetskih pića napravljenih od prirodnih sastojaka i okusa.



Nazad
 
 
 
 
back to top