InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 16.10.2019 || Konferencija o golf turizmu  |  Kralj delicija istarski pršut u metropoli  |  Splitski briig boutique hotel podiže ljestvicu održivog poslovanja u partnerstvu s Hotezom  |  Zagreb je dobio novu oazu za organizaciju tematskih događanja - Avantgarden Event Square  |  Istarski pršuti u Zagrebu  |  Park Food Fest u Novigradu predstavio nove gastronomske trendove   |   Hrvatski poduzetnici obilježavaju „Dan mojeg poslovanja“  |  Rastoke dobivaju upečatljiv restoran, jelovnik osmislio Mate Janković  |  Wine & Walk by the sea još jednom oduševio 550 zaljubljenika u vino i hranu  |   Proglašen pobjednik natjecanja Julius Meinl Barista Championship   |  Frankovka Miraz Feravina potvrdila šampionsku titulu   |  Park Food Fest: Vrhunsko gastronomsko iskustvo u Novigradu  |  Generacija Z i društvene mreže: Kompliciran odnos   |  Valamar predstavio najveći projekt u hrvatskom turizmu   |  Vinski razgovori uz vina Magistra   |  VINUM.IN - promocija časopisa o vinu  |  Iznimno uspješno održana treća konferencija o cjelogodišnjem turizmu!  |   Najnovije ime na gastronomskoj karti Splita koje ne smijete propustiti  |  Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |   ||
   

Srbija: Ususret otvaranju beogradskog Hiltona

26.01.2018

Kako će izgledati hotel Hilton u srpskoj prijestolnici, Beograđani već mogu naslutiti. Radovi započeti 2016. biti će završeni nakon dvije godine, pa će prve gost Hilton Beograd uskoro primiti prve goste. To je za portal eKapija potvrdila i Marybelle Arnett, potpredsjednica za razvoj Hilton Worldwide za južnu i jugoistočnu Europu. Ove godine Hilton će svoje hotele otvoriti i u Tirani i Skopju, ali Arnett posebno ističe važnost pozicioniranja u Beogradu, uzimajući u obzir njegov potencijal, naročito u kongresnom turizmu. Ona smatra da industrija ugostiteljstva u Srbiji polako sazrijeva. U Beogradu, najvećem tržištu u Srbiji, hotelska ponuda je po tradiciji nezavisna, a pošto grad posjećuje sve više ljudi raste i potražnja za međunarodnim brendovima. S takvom potražnjom raste i broj hotela, pa će Hilton u Beogradu, kada se otvori 2018. godine, dodatno upotpuniti ponudu.
 

Spa centar i restoran na krovu samo su dio novina kojima Hilton namjerava privuči buduće goste, a Arnett govori i o tome iz kojih zemalja očekuju najveći broj posjetitelja, te kakva je popunjenost kapaciteta u planu.

Zašto je ovo pravi trenutak za ulazak Hiltona na srpsko tržište?

Godišnji rast broja noćenja u Srbiji posljednjih godina, uz poboljšanje pristupa zemlji i infrastrukturne projekte, pokazuju da Srbija ima potencijal postati nova važna destinacija u ovom dijelu Europe. S obzirom na manjak hotelske ponude širom zemlje, osobito kad su u pitanju hoteli međunarodnih brendova, sada je najpovoljniji trenutak da se u zemlju dovede naš glavni brend, Hilton Hotels & Resorts.

Postoji li već interes gostiju za hotel u Beogradu?

Hilton je jedna od najvećih ugostiteljskih kompanija na svetu koja ima značajne globalne komercijalne mehanizme, uključujući globalnu prodajnu mrežu i marketing fokusiran na privlačenje kako novih tako i starih gostiju. S obzirom na porast industrije organizacije događaja i procvat kulturne scene, beogradski Hilton će postaviti nove standarde za goste koji u grad dolaze poslom ili radi zabave.

Koja će biti primarna grupa gostiju koje želite privući?

Prošle godine, Hilton je imao 150 milijuna gostiju u skoro 5.000 hotela u više od 100 država i teritorija, tako da imamo iskustva s gostima s raznih područja. Posjetitelji iz Nemačke, Rusije, Grčke i Turske sve više putuju u Beograd, pa se veselimo što ćemo moći dočekati goste iz ovih i drugih zemalja. Hotel Hilton u Beogradu predstavlja značajan projekt, a tako važni objekti donose i značajne investicije zajednicama u kojima se nalaze. Drago nam je što ćemo imati priliku ugostiti i zaposliti lokalno stanovništvo i što ćemo moći pružiti najviše ugostiteljske standarde.

Na srpsko tržište posljednjih godina došli su neki od najzvučnijih imena hotelske industrije: Marriot, Radisson... Dolazak Hiltona dugo je najavljivan i očekivanja su velika. U ranijim najavama predstavnika grupacije isticano je da će hotel "postati broj jedan za posjetitelje". Kojim sadržajima i kakvom ponudom ćete to postići?

Način na koji pružamo ugostiteljske usluge je ono po čemu se Hilton izdvaja od konkurencije. Ponosni smo na svoju reputaciju najprepoznatljivijeg hotelskog brenda na svijetu. Ta reputacija izgrađena je zahvaljujući članovima našeg tima i izuzetnom gostoprimstvu s kojim se odnosimo prema našim gostima. Hotel Hilton u Beogradu bit će jedan kvalitetan objekt, s udobnim i otmjenim interijerom, fitness klubom i spa centrom, koji će ga, uvjereni smo, učiniti prvim izborom za posjetitelje.

Po čemu će hotel u Beogradu biti jedinstven u odnosu na ostale hotele u okviru Hilton grupe?

To će biti naš prvi hotel u Srbiji i Beogradu. Takvi hoteli, oni koji nose brend, uvijek predstavljaju značajan pothvat, zapošljavaju mnogo članova našeg tima i privlače desetine tisuća gostiju godišnje. Kada se, uz to, uzmu u obzir i vrhunski sadržaji u okviru hotela, uključujući jedan od rijetkih restorana na krovu u Beogradu, hotel Hilton u srpskoj prijestolnici predstavljat će dobar dodatak našem europskom portfoliju.

Beogradski hotel predstavlja višemilijunsku investiciju, a imat će 242 sobe i apartmana. Očekujete li pune kapacitete i brz povratak ulaganja?

Sagledali smo nužne pokretače potražnje iza projekta ove veličine i uvjereni smo da će ovaj hotel, uz našu čuvenu ljubaznost i sadržaje svjetske klase, postati jedan od najpopularnijih hotela u gradu nakon otvaranja.

Osim što Beograd postaje sve popularnija destinacija kongresnog turizma, zbog čega je još važna dobra pozicioniranost na ovom tržištu, u čemu vidite potencijal?

Broj međunarodnih susreta i događaja u Beogradu udvostručio se u posljednjih šest godina. Sve više firma odlučuje se poslovati u srpskoj prijestolnici, a hotel Hilton, s gotovo 1.000 kvadrata prostora za sastanke, uključujući prostorije za prijem sudionika i pauze u okviru događaja, kao i svečanu salu i nekoliko velikih prostorija za društvene događaje i ceremonije, predstavljat će popularno mjesto za poslovne putnike.

Gradite hotele i u Tirani i Skopju, a krajem 2016. godine otvoren je hotel u Podgorici. Kakve rezultate bilježe postojeći Hilton hoteli u regiji?

Hilton Podgorica, naš prvi hotel u Crnoj Gori, pokazao se kao popularno mesto od otvaranja i bilježi dobre rezultate. Radovi na hotelima Hilton Graden Inn u Tirani i DoubleTree by Hilton u Skopju su u tijeku, a planirano je da oba budu otvorena 2018. godine.

(Izvor: eKapija)

Nazad
 
 
 
 
back to top