InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.09.2019 || Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |  Subotnja špica na zagrebačkom Cvjetnom trgu uz finu kavu, pisanje stihova i finalno natjecanje baris  |   Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |   ||
   

Slovenija: Uspostavljanje brenda slovenskog piva

15.03.2018

Udruženje slovenskih pivovara je 5. ožujka na godišnjem sastanku učlanilo 15 novih članova ali i predstavnike proizvođača hmelja i pivskih čaša, koje ima od sad 34 članova. U udruženju su upozorili na problematiku visokih trošarina koje su se za male pivovare smanjile za pola ali su ostale visoke za veće pivovare. Oni se žale, da ih tu jako smeta u odnosu na konkurenciju u EU.
 

Usporedba trošarina između piva te alkoholnih pića i piva u  Sloveniji u usporedbi s EU je nesrazmjerna, jer je u Sloveniji 1:1,5, a u EU 1:3.

Status malog proizvođača piva mogu dobiti pivovare koje godišnje proizvedu najviše 20.000 hektolitara piva.

Udruženje slovenskih pivovara koji predstavlja više od 99 posto svih proizvođača slovenskoga piva u ovoj godini namjerava uspostaviti  brend "slovensko pivo", a istovremeno će javnost obavještavati o odgovornom pijenju piva.

Slovenski pivari godišnje proizvedu nešto manje od dva milijuna hektolitara piva, od toga oko 1,5 milijuna hektolitara popije se kući.  Oko 40 posto piva se proda u ugostiteljskim objektima, hotelima i restoranima, a ostatak u trgovini.

Nazad
 
 
 
 
back to top