InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 10.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

Slovenija: Uspostavljanje brenda slovenskog piva

15.03.2018

Udruženje slovenskih pivovara je 5. ožujka na godišnjem sastanku učlanilo 15 novih članova ali i predstavnike proizvođača hmelja i pivskih čaša, koje ima od sad 34 članova. U udruženju su upozorili na problematiku visokih trošarina koje su se za male pivovare smanjile za pola ali su ostale visoke za veće pivovare. Oni se žale, da ih tu jako smeta u odnosu na konkurenciju u EU.
 

Usporedba trošarina između piva te alkoholnih pića i piva u  Sloveniji u usporedbi s EU je nesrazmjerna, jer je u Sloveniji 1:1,5, a u EU 1:3.

Status malog proizvođača piva mogu dobiti pivovare koje godišnje proizvedu najviše 20.000 hektolitara piva.

Udruženje slovenskih pivovara koji predstavlja više od 99 posto svih proizvođača slovenskoga piva u ovoj godini namjerava uspostaviti  brend "slovensko pivo", a istovremeno će javnost obavještavati o odgovornom pijenju piva.

Slovenski pivari godišnje proizvedu nešto manje od dva milijuna hektolitara piva, od toga oko 1,5 milijuna hektolitara popije se kući.  Oko 40 posto piva se proda u ugostiteljskim objektima, hotelima i restoranima, a ostatak u trgovini.

Nazad
 
 
 
 
back to top