InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Slovenija: Uspostavljanje brenda slovenskog piva

15.03.2018

Udruženje slovenskih pivovara je 5. ožujka na godišnjem sastanku učlanilo 15 novih članova ali i predstavnike proizvođača hmelja i pivskih čaša, koje ima od sad 34 članova. U udruženju su upozorili na problematiku visokih trošarina koje su se za male pivovare smanjile za pola ali su ostale visoke za veće pivovare. Oni se žale, da ih tu jako smeta u odnosu na konkurenciju u EU.
 

Usporedba trošarina između piva te alkoholnih pića i piva u  Sloveniji u usporedbi s EU je nesrazmjerna, jer je u Sloveniji 1:1,5, a u EU 1:3.

Status malog proizvođača piva mogu dobiti pivovare koje godišnje proizvedu najviše 20.000 hektolitara piva.

Udruženje slovenskih pivovara koji predstavlja više od 99 posto svih proizvođača slovenskoga piva u ovoj godini namjerava uspostaviti  brend "slovensko pivo", a istovremeno će javnost obavještavati o odgovornom pijenju piva.

Slovenski pivari godišnje proizvedu nešto manje od dva milijuna hektolitara piva, od toga oko 1,5 milijuna hektolitara popije se kući.  Oko 40 posto piva se proda u ugostiteljskim objektima, hotelima i restoranima, a ostatak u trgovini.

Nazad
 
 
 
 
back to top