InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.02.2020 || Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |   ||
   

BiH: Uspješna dokapitalizacija Sarajevske pivovare

07.11.2016
Dokapitalizacija Sarajevske pivovare d.d. uspješno je okončana upisom novih dionica u vrijednosti od 11.705.919,00 KM, čime je osnovni kapital ove kompanije sa 48.435.746,00 KM povećan na 60.141.665,00 KM.

Zadovoljstvo nam je istaknuti da su domaći investitori prepoznali potencijal i pozitivne trendove u poslovanju Sarajevske pivovare i kroz investiciju u dionice dali podršku daljnjem razvoju i rastu naše kompanije. Ovim je povećana i ukupna vrijednost kompanije, kako za postojeće tako i za nove dioničare, ističu u Sarajevskoj pivovari d.d.
 
 

Sarajevska pivovara je tijekom prošle i ove godine napravila vrlo značajan zaokret u svom poslovanju. Mnoge su aktivnosti poduzete, među kojima su i vraćanje starog, dobrog okusa i kvalitete, te uvođenje potpuno novog dizajna. Konstantna su i ulaganja u proizvodne kapacitete i edukaciju zaposlenih, započeta je i licencna proizvodnja jednog od najprodavanijih njemačkih piva, Oettinger, za tržište regije, a produžen je i ugovor s Pepsijem. Prošle je godine u ovoj kompaniji zabilježen rast proizvodnje od gotovo 30 posto, a i ove godine bilježi se značajan rast. 

Sarajevska pivovara se emisijom dionica otvorila prema investitorima, čime su stvoreni preduvjeti za ostvarenje planova koji uključuju prodaju 500 tisuća hektolitara u 2017. godini, unapređenja kvalitete proizvoda, proširenje proizvodnog portfelja, intenzivan rad na izvoznim tržištima, implementaciju novog informacijskog sustava te promjene u načinu prodaje i distribucije, navode iz kompanije.



Nazad
 
 
 
 
back to top