InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

Hrvatska: Uskoro novi hoteli grupacije Hilton

15.12.2017
U Zagrebu će do kraja 2019. biti tri hotela pod različitim brendovima svjetske hotelske grupacije Hilton, jer će se postojećem hotelu Double Tree by Hilton iduće godine pridružiti hotel Canopy by Hilton, a u 2019. Hilton Garden Inn, u čije opremanje tvrtka Zagreb City Hotels ulaže 10 milijuna eura.
 
 

Najavila je to u srijedu na susretu s novinarima direktorica društva Zagreb City Hotels i kluster generalna menadžerica za sva tri Hiltonova hotela u Zagrebu Josipa Jutt Ferlan, koja vodi i hotel Double Tree by Hilton, a koji ove godine u petoj godini poslovanja bilježi, kako je kazala, izvanredne rezultate poslovanja.

Zagrebački hotel Double Tree by Hilton ove godine bilježi prosječnu godišnju popunjenost od 76 posto uz prosječnu godišnju neto cijenu od 120 eura, istaknula je Jutt Ferlan, dodajući da se taj hotel u pet godina dobro pozicionirao na zagrebačkom i hrvatskom, ali i svjetskom tržištu te je od grupacije Hilton često dobivao i nagrade za izvrsnost i kvalitetu.
 
Izvor: tportal.hr



Nazad
 
 
 
 
back to top