InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Hrvatska: Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda

14.06.2018

TV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, stvarni ljudi koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu. Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova  je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.
Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: Ove nogometne godine potrošili smo čak 7 puta manje sredstava za izradu TV spotova u odnosu na nogometnu 2016. godinu. Smatramo da potrošači ne mare za visoku produkciju već im je najvažnije pivo pa smo u ovom nogometnom periodu odlučili uložiti u nižu cijenu našeg Karlovačkog. Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup.'
 
Ako još niste, svakako pogledajte ove low budget reklame:
 
 



 




Nazad
 
 
 
 
back to top