InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Rumunjska: U svibnju 13%-tni rast prodaje hrane, pića i duhanskih proizvoda

19.07.2017
Trgovina hranom, pićem i duhanskim proizvodima rasla je 13% u izvornom vremenskom nizu i 6,2% kad je riječ o broju radnih dana i sezonalnosti u svibnju, u odnosu na isti mjesec prošle godine, prema podacima koje je objavio Nacionalni institut za statistiku. 
 
 

U usporedbi s travnjem, prodaja hrane, pića i duhanskih proizvoda porasla je u svibnju za 0,2% u izvornom vremenskom nizu i za 3,6% u broju radnih dana.

Kad je riječ o razvoju trgovine hrane, pića i duhanskih proizvoda u prvih pet mjeseci ove godine, podaci INS-a pokazuju rast od 3,6% u izvornom vremenskom nizu i 3,4%-tni rast prilagođen sezonalnosti.

Sve u svemu, maloprodaja je, ako se izuzme prodaja automobila, porasla u prva četiri mjeseca za 3% u izvornoj vremenskoj seriji te 7% u prilagođenoj seriji.



Nazad
 
 
 
 
back to top