InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.12.2017 || Kompanija My Place Hoteli otvara prvi objekt u Tennesseeju   |  Umjerena konzumacija alkohola - pozitivan učinak na zdravlje   |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada  |  6 savjeta kako provesti ove blagdane  |  Zimski ručak Apetita koji će vas oduševiti  |  OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara   |  Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |   ||
   

Rumunjska: U svibnju 13%-tni rast prodaje hrane, pića i duhanskih proizvoda

19.07.2017
Trgovina hranom, pićem i duhanskim proizvodima rasla je 13% u izvornom vremenskom nizu i 6,2% kad je riječ o broju radnih dana i sezonalnosti u svibnju, u odnosu na isti mjesec prošle godine, prema podacima koje je objavio Nacionalni institut za statistiku. 
 
 

U usporedbi s travnjem, prodaja hrane, pića i duhanskih proizvoda porasla je u svibnju za 0,2% u izvornom vremenskom nizu i za 3,6% u broju radnih dana.

Kad je riječ o razvoju trgovine hrane, pića i duhanskih proizvoda u prvih pet mjeseci ove godine, podaci INS-a pokazuju rast od 3,6% u izvornom vremenskom nizu i 3,4%-tni rast prilagođen sezonalnosti.

Sve u svemu, maloprodaja je, ako se izuzme prodaja automobila, porasla u prva četiri mjeseca za 3% u izvornoj vremenskoj seriji te 7% u prilagođenoj seriji.



Nazad
 
 
 
 
back to top