InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Rumunjska: U svibnju 13%-tni rast prodaje hrane, pića i duhanskih proizvoda

19.07.2017
Trgovina hranom, pićem i duhanskim proizvodima rasla je 13% u izvornom vremenskom nizu i 6,2% kad je riječ o broju radnih dana i sezonalnosti u svibnju, u odnosu na isti mjesec prošle godine, prema podacima koje je objavio Nacionalni institut za statistiku. 
 
 

U usporedbi s travnjem, prodaja hrane, pića i duhanskih proizvoda porasla je u svibnju za 0,2% u izvornom vremenskom nizu i za 3,6% u broju radnih dana.

Kad je riječ o razvoju trgovine hrane, pića i duhanskih proizvoda u prvih pet mjeseci ove godine, podaci INS-a pokazuju rast od 3,6% u izvornom vremenskom nizu i 3,4%-tni rast prilagođen sezonalnosti.

Sve u svemu, maloprodaja je, ako se izuzme prodaja automobila, porasla u prva četiri mjeseca za 3% u izvornoj vremenskoj seriji te 7% u prilagođenoj seriji.



Nazad
 
 
 
 
back to top