InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 02.12.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Srbija: U susret centralnom turističkom događaju u regiji

30.01.2019
Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regiji jugoistočne Europe - 41. Međunarodni beogradski sajam turizma. Nezaobilazna polazna točka za turističke radnike i posjetioce, simbol turističkog predstavljanja, sajam i ove godine, uz visok profesionalni nivo u poslovanju i organizaciji, stremi zadovoljiti potrebe svih sudionika i privući još veći broj izlagača, poslovnih posjetilaca i najšire publike.

 

Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite", od 21. do 24. veljače 2019. godine u sedam hala Beogradskog sajma predstavit će se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, zrakoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, promovirat će se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.

Regionalni i međunarodni karakter Sajma turizma potvrđuje činjenica da se ove godine još veći broj izlagača prijavio za sudjelovanje na sajmu, a značajan broj poslovnih posjetilaca dolazi iz svih dijelova svijeta u želji da prisustvuju jedinstvenom događaju koji na jednom mjestu okuplja ljude sa zajedničkim poslovnim ciljevima i interesima.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu i izuzetno je privlačna za turiste zbog mogućnosti za provod i odmor tijekom cijele godine. Srbija i Bugarska ovim partnerstvom nastavljaju unaprjeđivati inače blisku turističku suradnju.
Omladinski turizam na Sajmu turizma
 
U cilju unaprijeđena i promocije svih tipova turizma, Beogradski sajam ove godine predstavlja još jedan segment turističke ponude. Turizam za mlade je jedan od najpopularnijih oblika turizma koji značajno sudjeluje u ukupnim turističkim kretanjima. U hali 1A predstavit će se najpopularnije domaće turističke agencije koje u svom fokusu poslovanja imaju mlade ljude i koje nude aranžmane za cijeli svijet, kao i za Srbiju. Ove agencije su postale lideri u regiji i prilika je da se na ovaj način sretnu s kupcima koji su zainteresirani za ovaj dio Europe. Mladi ljudi najčešće putuju na koncerte, festivale i žurke, a planirano je da se u hali predstave i najznačajnije muzičke i kulturne manifestacije koje se održavaju u našoj zemlji.
 
Novo na Sajmu turizma 2019 – u toku je registracija na B2B poslovnom portalu
U suradnji s Privrednom komorom Srbije i Europskom mrežom poduzetništva uveden je B2B poslovni portal namijenjen registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posjetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju. Poziv da se prijave na B2B portal otvoren i za medije koji ovim putem mogu zakazati sastanke i intervjue sa sudionicima i gostima sajma.
Do sada je prijavljeno 425 izlagača i suizlagača i objavljen je 951 pregled profila.

Nazad
 
 
 
 
back to top