InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 03.03.2021 || Novo veliko priznanje novigradskom kampu   |  Prijavite se na online gin radionicu by Murska Dekla!  |   Šesti Vinart Grand Tasting održat će se u novom terminu u ovoj prijelaznoj 2021. godini   |  Valamar osigurao blagdansku potporu za djelatnike, uz podršku lokalnim proizvođačima i OPG-ovima  |   Valamarovi hoteli i ljetovališta i ove godine dobitnici najprestižnijih turističkih nagrada World   |  Valamar se uključio u projekt „Elements of AI“ – najbolju svjetsku edukaciju o umjetnoj inteligencij  |  Valamar nudi uslugu najma smještaja za dulji boravak u svoja dva luksuzna kampa  |  Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |   ||
   

Hrvatska: U studenom prodano 179.798 0,7l boca Jägermeistera

17.12.2015
Jägermeister, najpoznatiji biljni liker na svijetu, u studenom je u Hrvatskoj dosegnuo mjesečni rekord u posljednjih nekoliko godina s ostvarenom prodajom od 179.798 0,7l boca. Ova brojka samo je još jedna u nizu potvrda koliko Hrvati vole Jägermeister, koji već više od desetljeća drži lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu s gotovo milijun prodanih boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Danas je Jägermeister prisutan u 108 zemalja diljem svijeta, a za njegov uspjeh zaslužne su inovativne marketinške aktivnosti te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu. U Hrvatskoj je tako Jägermeister brend s najvećim brojem marketinških aktivnosti – njih čak 1.000 godišnje, a njegovu popularnost pokazali su i rezultati istraživanja u kojemu se 30% ispitanika izjasnilo da im je Jägermeister omiljeno alkoholno piće. 

Popularnost Jägermeister u svijetu potvrđuje prodaja od 87,1 milijuna 0,7l boca, kao i podatak da se više o 80% prodaje ostvaruje u inozemstvu. Zato je Impact International Jägermeister smjestio na osmo mjesto alkoholnih pića u svijetu, dok u segmentu biljnih likera čvrsto drži prvu poziciju. 

Jägermeister se proizvodi od 56 različitih prirodnih sastojaka, među kojima su začinsko bilje i cvijeće te korijenje i voće iz cijelog svijeta. Prije punjenja u boce, biljni liker prolazi čak 383 kontrole, što mu osigurava jedinstven okus i kvalitetu.

Kompanija G3 Spirits, zastupnik Jägermeistera za Hrvatsku, krajem prošle godine na hrvatsko je tržište plasirala prvu ekstenziju najpoznatijeg biljnog likera na svijetu nazvanu Spice. Uvođenje novog proizvoda, uz standardna promotivna i tzv. poklon pakiranja, pridonijelo je još snažnijem pozicioniranju i učvršćivanju liderske pozicije omiljenog biljnog likera na hrvatskom tržištu. 



Nazad
 
 
 
 
back to top