InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 23.09.2019 || Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |  Subotnja špica na zagrebačkom Cvjetnom trgu uz finu kavu, pisanje stihova i finalno natjecanje baris  |   Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |   ||
   

Svijet: Tvrtka Weight Watchers podržala uvođenje lagera Skinny

19.12.2016
Tvrtka Skinny Brands lansirala je svoj novi proizvod – niskokalorični lager punog okusa.Skinny lager je pivo koje sadrži 4% alkohola i 89 kalorija u bočici od 330ml – dakle, i više od 30% manje nego što sadrži standardni lager.
 
 
Trenutačno je dostupan putem Bargain Boozea (po maloprodajnoj cijeni od 1,49£ za bočicu od 330ml), a početkom siječnja naći će se u Morrisonovim supermarketima u promotivnoj ponudi. Pivo su odobrili i vegani i tvrtka Weight Watchers, koja ga je ocijenila sa svoja tri SmartPointsa.
 
Privatno financirani pothvat u suvlasništvu je Toma Bella, osnivača online trgovačke platforme Skinny Booze, specijalizirane za prodaju niskokaloričnih alkoholnih pića. Osnovana je s ciljem razvijanja portfelja dijetalnih proizvoda koji sadrže najmanje 30% manje kalorija od njihovih standardnih ekvivalenata, ali su jednake jačine i okusa.Želja nam je pružiti potrošačima u svijetu nove i inovativne alkoholne brandove na tržištima na kojima potrošači upravo traže savršene zdravije alternative, izjavio je Tom Bell. 


Nazad
 
 
 
 
back to top