InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 17.02.2020 || Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |  Više od 150 vrsta whiskyja na 6. Whisky Fairu u Zagrebu  |  Villa Dubrovnik – pravo mjesto za početak uspješne karijere u turizmu  |  Priprema se peto izdanje Vinart Grand Tastinga  |  Suncokret ruralnog turizma: gosti na kontinentu troše više nego na obali  |  Uspješno održan En Primeur 2020 - predstavljena vina berbe 2019. iz Slavonije i Podunavlja, Dalmac  |  Vincekovo u Zagrebu s vinarijom Petrač  |   ||
   

Svijet: Tvrtka Weight Watchers podržala uvođenje lagera Skinny

19.12.2016
Tvrtka Skinny Brands lansirala je svoj novi proizvod – niskokalorični lager punog okusa.Skinny lager je pivo koje sadrži 4% alkohola i 89 kalorija u bočici od 330ml – dakle, i više od 30% manje nego što sadrži standardni lager.
 
 
Trenutačno je dostupan putem Bargain Boozea (po maloprodajnoj cijeni od 1,49£ za bočicu od 330ml), a početkom siječnja naći će se u Morrisonovim supermarketima u promotivnoj ponudi. Pivo su odobrili i vegani i tvrtka Weight Watchers, koja ga je ocijenila sa svoja tri SmartPointsa.
 
Privatno financirani pothvat u suvlasništvu je Toma Bella, osnivača online trgovačke platforme Skinny Booze, specijalizirane za prodaju niskokaloričnih alkoholnih pića. Osnovana je s ciljem razvijanja portfelja dijetalnih proizvoda koji sadrže najmanje 30% manje kalorija od njihovih standardnih ekvivalenata, ali su jednake jačine i okusa.Želja nam je pružiti potrošačima u svijetu nove i inovativne alkoholne brandove na tržištima na kojima potrošači upravo traže savršene zdravije alternative, izjavio je Tom Bell. 


Nazad
 
 
 
 
back to top