InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 16.10.2019 || Konferencija o golf turizmu  |  Kralj delicija istarski pršut u metropoli  |  Splitski briig boutique hotel podiže ljestvicu održivog poslovanja u partnerstvu s Hotezom  |  Zagreb je dobio novu oazu za organizaciju tematskih događanja - Avantgarden Event Square  |  Istarski pršuti u Zagrebu  |  Park Food Fest u Novigradu predstavio nove gastronomske trendove   |   Hrvatski poduzetnici obilježavaju „Dan mojeg poslovanja“  |  Rastoke dobivaju upečatljiv restoran, jelovnik osmislio Mate Janković  |  Wine & Walk by the sea još jednom oduševio 550 zaljubljenika u vino i hranu  |   Proglašen pobjednik natjecanja Julius Meinl Barista Championship   |  Frankovka Miraz Feravina potvrdila šampionsku titulu   |  Park Food Fest: Vrhunsko gastronomsko iskustvo u Novigradu  |  Generacija Z i društvene mreže: Kompliciran odnos   |  Valamar predstavio najveći projekt u hrvatskom turizmu   |  Vinski razgovori uz vina Magistra   |  VINUM.IN - promocija časopisa o vinu  |  Iznimno uspješno održana treća konferencija o cjelogodišnjem turizmu!  |   Najnovije ime na gastronomskoj karti Splita koje ne smijete propustiti  |  Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |   ||
   

Hrvatska: Trs je naš

07.03.2019
"Trs je naš", slogan je 3. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2019. koji će se održati 8. i 9. ožujka od 13:00 do 19:00 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka, a najavljen je konferencijom za novinare.
 
 

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 67 izlagača s više od 250 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 18 izlagača. Među izlagačima će biti i 6 proizvođača rakija i likera, 6 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača ukrasa od drva i recikliranog papira, 2 proizvođača kraft pive i 1 proizvođač čokolade te 50 vinara.
 
Festival ima i humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za simboličnih 50,00 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi "Hoću  mogu", za rad s djecom s posebnim potrebama.

U sklopu festivala održat će se 8 stručnih radionica a predstavit će se i UNESCO-om zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot. Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j' to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine, koje će  voditi  stručnjaci  Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Jelena Bulum, Marija Vukelić i Ivica Dobrinčić. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studenstskom praksom, PAR inkubatorom.

Petak, 8.3. će se od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati na botelu Marina, dok će se subotu 9.3. od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati u klubu Bačva.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek i Grand Tasteing Beograd. Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga WOW i Udruga AHA a od ove godine festival podržava i Hrvatski konzulat Europskog vinskog viteškog reda te će na  festivalu biti  pripadnici toga reda.

Pokrovitelji festivala su Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat. Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na  festivalu promovirati brandove „Izvorno hrvatsko" i „Hrvatska kvaliteta". Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, La voce del popolo, Gastronaut.hr, vino.rs, svijetvina.hr, GetReport, fiuman.hr, rijecan.in, torpedo.media, crikva.hr.

U suradnji s Obrtničkom komorom Primorsko – goranske županije, Hrvatskom gospodarskom komorom Županijskom komorom Rijeka i Gastronaut.hr na festival će biti pozvano više od 2000 kvarnerskih ugostitelja, dok će Zagrebački GetReport na festival dovesti najznačajnije hrvatske eno – gastro novinare.



Nazad
 
 
 
 
back to top