InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.02.2020 || Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |   ||
   

Svijet: Tetra Pak vidi mogućnost rasta za 100% sokove

26.09.2016
Tržište 100% sokova trebalo bi ponovo ostvariti rast usprkos globalnom ekonomskom usporavanju i najnovijoj debati o šećeru, prema izvještaju kompanije Tetra Pak Indeks 100% sokova.
 
 
Prema mišljenju kompanije, kombinacija rasta na tržištima u razvoju i sporijeg pada na razvijenim tržištima stabilizira 100% sok i dovodi do ponovnog rasta koji se predviđa do 2018. godine.

Saznanja iz izvještaja pokazuju da je 100% sok i dalje značajan dio ishrane prosječnog potrošača, sa više od 40% ljudi koji ga konzumiraju svaki dan.  

Ovi nalazi ukazuju na veliki potencijal za 100% sokove. Rast će ostvariti proizvodi koji ispunjavaju potrebe potrošača koje su usmjerene na zdravlje i konzumiranje izvan kuće, što su sve trendovi posebno izraženi kod generacije milenijalsa koja predstavlja do sada najutjecajniju generaciju potrošača. Industrijski sektor već je odgovorio inovacijama u tri ključne oblasti: ishrana povrćem, "potpuno prirodno” i specijalitet 100% sok.
 
 

Predsednik i generalni direktor kompanije Tetra Pak Denis Jenson rekao je: Dobro je vidjeti da brandovi izazove koje pred njih stavlja promijenjeni stil života i debata o šećeru, globalno pretvaraju u prilike. Pokreću rast u kategoriji 100% sokova sa novim proizvodima koji privlače maštu  potrošača i idu dalje od tradicionalnih voćnih sokova kao što su narandža i jabuka, do čitavog niza inventivnih mješavina povrća i novih voćnih aroma, otvarajući neograničene mogućnosti za nove recepte. Kao i uvijek, ključ uspjeha su inovacije, ponuditi pravi proizvod u pravom trenutku kako bi ispunio potrebe modernog potrošača, i što je jednako važno, privukao njihovu pažnju i povezao se sa njima. 

Catalina Siriteanu, direktor marketing operacija, je istaknula: Objavljivanje Tetra Pak indeksa za 100% sokove za 2016. godinu, koji predstavlja globalni izvještaj koji sadrži prikaze i trendove u ovoj kategoriji, odličan je način da podijelimo naša saznanja o prilikama za rast koje su dostupne na našim tržištima u Jugoistočnoj Europi. Posebno u Srbiji, primijetili smo da se kategorija soka bori s padom potrošnje posljednjih godina, što se naravno, također odrazilo na segment 100% soka. Dok su se ostali trendovi, kao što je „premiumizacija" ili „obogaćeni" sokovi,  tek počeli razvijati, vjerujemo da još uvijek postoje prilike, posebno u Srbiji, u jezgri ove kategorije koje mogu biti istražene, kao što su pakiranja za djecu ili pakiranja za konzumaciju u pokretu, koji se još uvijek nalaze u povoju.

Izvještaj Tetra Pak indeks 100% sokova zasnovan je na uvidima s tržišta kroz partnerstvo kompanije s klijentima širom svijeta, kao i na nedavnim rezultatima istraživanja 7.000 potrošača u sedam zemalja.



Nazad
 
 
 
 
back to top