InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.11.2018 || Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |  Uspješno predstavljena mlada vina šest međimurskih vinarija  |  Manje od dva tjedna dijele nas od Best Stay-a, jeste li spremni za Dubrovnik?  |  Dani švoja još jednom podsjećaju na vrijednosti ribe list  |  Čak dvije nagrade za Terme Tuhelj na Danima hrvatskog turizma  |  Vina Laguna osvojila dva zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  Dodijeljene turističke nagrade  |  Hotel Esplanade dobio dvije nagrade  |  #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |   ||
   

Svijet: Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee

03.07.2018

Nakon francuskog branda Carte Noire i danskog Merrilda Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kave Kickin Horse, francuski ESP i talijansku firmu za proizvodnju kapsula i strojeva za kavu Nims.
 

Blue Pod Coffee Co. u posljednjh je deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta talijanska grupa posluje već 30 godina.

U ožujku je glavni izvršni direktor talijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dvije milijarde eura, povećavši iz za 6,3 posto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocjene o mogućem utjecaju najnovije akvizicije na prihode kao ni o njezinoj vrijednosti.

Operacija je dio strategije internacionalizacije koju grupa provodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u priopćenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz svibnja kojim je švicarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primjećuje Reuters.
 
(Izvor: Agrovijesti, piše: HINA)




Nazad
 
 
 
 
back to top