InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 30.05.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Svijet: Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee

03.07.2018

Nakon francuskog branda Carte Noire i danskog Merrilda Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kave Kickin Horse, francuski ESP i talijansku firmu za proizvodnju kapsula i strojeva za kavu Nims.
 

Blue Pod Coffee Co. u posljednjh je deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta talijanska grupa posluje već 30 godina.

U ožujku je glavni izvršni direktor talijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dvije milijarde eura, povećavši iz za 6,3 posto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocjene o mogućem utjecaju najnovije akvizicije na prihode kao ni o njezinoj vrijednosti.

Operacija je dio strategije internacionalizacije koju grupa provodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u priopćenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz svibnja kojim je švicarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primjećuje Reuters.
 
(Izvor: Agrovijesti, piše: HINA)




Nazad
 
 
 
 
back to top