InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 16.06.2019 || Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |  Valamarovi hoteli ponovno dobitnici najprestižnije turističke nagrade na svijetu   |  Sva raskoš Zlatne doline predstavljena na danima graševine u Kutjevu  |  Vina PP Orahovice osvojila dvije bronce na Decanteru 2019  |  Međimurski vinari trijumfirali na svjetskom natjecanju Decanter World Wine Awards  |  Pet zlata i tri srebra za Feravino u Svetom Ivanu Zelini  |  Pobjednici prvog regionalnog Latte Art natjecanja u Hrvatskoj  |  Na sajmu SCA World of Coffee u Berlinu razgovor o rješenjima za izazove uzgajivača kave  |  Zigante tartufi ponosno nose Superbrands znak  |  U dvorcu Kutjevo održan Simpozij o Graševini   |  Badelova vina trijumfirala na svjetskoj dodjeli nagrada IWSC 2019  |  Novosti o golf turizmu na konferenciji o golfu u Poreču  |  Hrvatska na vrhu popisa zemalja s najvećim rastom popularnosti na TripAdvisoru  |  Održani Dani Dalmatinskog pršuta i vina   |  Vinski razgovori uz Davora Zdjelarevića   |  Udruga Grk Lumbarda predstavila je svoju sortu zagrebačkim vinoljupcima  |  Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"  |   Pridružite nam se na ekskluzivnom događaju u svijetu espressa i latte arta!  |  Europsko priznanje Borisu Drilu iz Hrvatskog Telekoma  |  Uspješno održan 6. festival Taste the Mediterranean, oplemenjen ljepotom Hvara i Dalmacije  |   ||
   

Svijet: Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee

03.07.2018

Nakon francuskog branda Carte Noire i danskog Merrilda Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kave Kickin Horse, francuski ESP i talijansku firmu za proizvodnju kapsula i strojeva za kavu Nims.
 

Blue Pod Coffee Co. u posljednjh je deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta talijanska grupa posluje već 30 godina.

U ožujku je glavni izvršni direktor talijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dvije milijarde eura, povećavši iz za 6,3 posto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocjene o mogućem utjecaju najnovije akvizicije na prihode kao ni o njezinoj vrijednosti.

Operacija je dio strategije internacionalizacije koju grupa provodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u priopćenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz svibnja kojim je švicarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primjećuje Reuters.
 
(Izvor: Agrovijesti, piše: HINA)




Nazad
 
 
 
 
back to top