InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 26.03.2019 || Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |  Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |   ||
   

Svijet: Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee

03.07.2018

Nakon francuskog branda Carte Noire i danskog Merrilda Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kave Kickin Horse, francuski ESP i talijansku firmu za proizvodnju kapsula i strojeva za kavu Nims.
 

Blue Pod Coffee Co. u posljednjh je deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta talijanska grupa posluje već 30 godina.

U ožujku je glavni izvršni direktor talijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dvije milijarde eura, povećavši iz za 6,3 posto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocjene o mogućem utjecaju najnovije akvizicije na prihode kao ni o njezinoj vrijednosti.

Operacija je dio strategije internacionalizacije koju grupa provodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u priopćenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz svibnja kojim je švicarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primjećuje Reuters.
 
(Izvor: Agrovijesti, piše: HINA)




Nazad
 
 
 
 
back to top