InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 24.01.2020 || Vinski razgovori uz hercegovačku vinariju Podrumi Vukoje 1982 i ljubavne romane   |  Vinkovo u Iločkim podrumima kao uvod u uspješnu vinogradarsku godinu  |  Feričanačko vince za pamćenje  |  Prvi hrvatski festival za mlade vinare  |  Najava: Billy Abbott s The Whisky Exchangea na 6. Whisky Fairu  |  Hrvatski izlagači na najvećem nautičkom sajmu u Europi - BOOT  |   Remaris postao novi distribucijski i tehnološki partner Settlea  |  Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |   ||
   

Svijet: Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee

03.07.2018

Nakon francuskog branda Carte Noire i danskog Merrilda Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kave Kickin Horse, francuski ESP i talijansku firmu za proizvodnju kapsula i strojeva za kavu Nims.
 

Blue Pod Coffee Co. u posljednjh je deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta talijanska grupa posluje već 30 godina.

U ožujku je glavni izvršni direktor talijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dvije milijarde eura, povećavši iz za 6,3 posto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocjene o mogućem utjecaju najnovije akvizicije na prihode kao ni o njezinoj vrijednosti.

Operacija je dio strategije internacionalizacije koju grupa provodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u priopćenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz svibnja kojim je švicarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primjećuje Reuters.
 
(Izvor: Agrovijesti, piše: HINA)




Nazad
 
 
 
 
back to top