InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 30.11.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Srbija: Svake sekunde pripremi se 7,5 šalica kave

07.11.2014
„Julius Meinl je lider u našoj regiji s više od 10.000 kupaca. U prosjeku se svake sekunde pripremi 7,5 šalica Julius Meinl mješavina kave širom bivše Jugoslavije. Odlukom da se direktno uđe na srpsko tržište i da se investira, Julius Meinl je dao nedvosmislene signale o planovima u Srbiji", kaže u razgovoru za "eKapiju" generalni direktor austrijske kompanije za preradu kave Julius Meinl Goran Javorac.

„Trenutno surađujemo s više od 900 objekata širom Srbije i konstantno rastemo. Kompanija je izuzetno dobro poslovala ove godine i smatramo da smo napravili idealne preduvjete za 2015., u kojoj bi trebalo pokazati puni potencijal.", kaže Javorac te dodaje

„Kako smo jedini proizvođač kave na tržištu Srbije, imamo malo drugačiju filozofiju, ali i pristup u radu na terenu. Naši kupci mogu očekivati vrhunsku uslugu koja je na neki način obaveza ako radite s proizvodima tako visoke kvalitete. I naravno, sve ovo pratimo i s aparaturom za kavu posljednje generacije." 

„Više od polovine Srbije pije jeftinu kavu sumnjive kvalitet, što je posljedica dugogodišnjeg kaosa na tržištu espresso kave i tu gube svi, i gosti i vlasnici HoReCa objekata, ali i ozbiljni igrači na tržištu.", zaključio je Javorac za portal eKapija.com



Nazad
 
 
 
 
back to top