InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Hrvatska: Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba

27.11.2019
Novootvoreni restoran ujedno je i hrvatska premijera novog Subway dizajna restorana Fresh Forward, koji donosi moderan raspored, nove tehnološke značajke i inovacije u meniju
 
 

U 2019., Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – 13% rast prodaje u posljednjem kvartalu te 20% u proteklom mjesecu
 
Subway, najveći lanac restorana u svijetu, u Zagrebu otvara svoj drugi restoran, i to u najužem centru grada: u Petrićevom prolazu, ispod najpoznatijeg nebodera u gradu – Iličkog nebodera na Trgu bana Jelačića. Novim restoranom u Petrićevom prolazu, Subway u Hrvatsku premijerno donosi i nov dizajn restorana Fresh Forward, koji će gostima pružiti nove mogućnosti izbora - od načina kako naručiti i preuzeti hranu, do potpunog užitka u obroku. Prvi prioritet i dalje su svježi sastojci i sendviči koje gosti mogu pripremiti po vlastitom ukusu. Zahvaljujući iskušanom poslovnom modelu, franšiza Subway je izvrsna poslovna priliku i za poduzetnike - primatelje franšize. 
Fresh Forward: Prostor u kojem se gosti osjećaju odlično

Novim dizajnom Subway svojim gostima nudi prostor u kojem će se osjećati odlično. Snažan vizualni identitet u kombinaciji s inovativnim dizajnom interijera prostor čini svjetlijim i modernijim. U prvom planu je kutak sa svježim povrćem, kojim se želi dodatno naglasiti predanost svježim i kvalitetnim proizvodima, dok osvijetljeni prostor s ostalim proizvodima poput raznih salata, keksa i pecivima gostu omogućuje dodatni izbor. U restoranu je omogućeno i besplatno korištenje brze WiFi mreže i punjenja mobilnog uređaja za vrijeme obroka. 

„Novim dizajnom restorana željeli smo potaknuti goste da vrijeme u restoranu provedu ugodnije. Restoran je u svježim tonovima, što ide ukorak s našim proizvodima – svježe pripravljenim sendvičima, salatama i wrapovima. Željeli smo postići da dizajn naglašava ponudu restorana. Ponosni smo što se naš novi restoran i svi naši proizvodi savršeno uklapaju u preferencije naših gostiju," kaže Vladimir Hanula, franšizni partner Subwaya u Hrvatskoj.

Subway nudi i poslovne mogućnosti
Franšizni sustav Subway nudi brojne mogućnosti, jer je utemeljen na sustavu koji postoji već gotovo 55 godina. Prokušani postupci primateljima franšize olakšavaju svaki korak u vođenju restorana. Sustav je jednostavan i lako upravljiv, nudi fleksibilne mogućnosti odabira lokacije i nije tehnički kompliciran, što znači da se može implementirati uz doista umjerena ulaganja. „Naš prvi Fresh Forward restoran je primjer kako se dalje želimo razvijati na hrvatskom tržištu te će svi novi restorani biti otvoreni u ovom dizajnu. Velik potencijal vidimo i dalje u Zagrebu, ali i u drugim hrvatskim gradovima - Splitu, Rijeci, Osijeku, Šibeniku, Zadru, ali i na odmorištima uz autoceste," rekao je Martin Princ, Country Director za Središnju i Istočnu Europu. 

Poslovni rezultati Subwaya također su značajni. Na godišnjoj razini, Subway u Hrvatskoj konstantno raste – godišnji rast prodaje u Hrvatskoj iznosi 6%, a godišnji profit za primatelje franšize 9%. U 2019. Subway je ostvario značajan rast u Hrvatskoj – prodaja je porasla 13% u posljednjem kvartalu te 20% tijekom prošlog mjeseca. 
Subway u Zagrebu već ima jedan restoran u Arena Centru, a otvaranjem novog restorana u samom centru grada želi se dodatno približiti svojim gostima.


Nazad
 
 
 
 
back to top