InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 21.05.2018 || Britanci umjesto cappuccina piju 'Megharyycino' za 38 kn   |  Vinarije Štampar, Cmrečnjak i Novak predstavile odabrane etikete vina  |  Momax stiže na hrvatsko tržište  |  NME ponovno uvrstio INmusic među najpopularnije festivale na svijetu  |  Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu ITB China u Šangaju  |  Feravinu bronca za ledenu Frankovku 2015. i Graševinu Miraz 2016.  |  Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije   |   Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Carine grade hotel u Kumboru  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |  Ante Ančić postao direktorom sportskog razvoja agencije  |  Chefovi s Michelinovom zvjezdicom prvi put u Vukovaru  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  Dani hrvatskog turizma ove godine održat će se u Hvaru  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Dva nova okusa - Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual  |  Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju  |  Predstavljen projekt Ukusna dijetetika  |  Heineken stekao manjinski udio u BBC-u  |   ||
   

Hrvatska: Stabilan razvoj METRO AG-a

16.05.2018

METRO AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018.  nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.). 
 

EBITDA bez zarade od nekretnina iznosila je 153 milijuna eura u usporedbi sa 177 milijuna eura koliko je iznosila u drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017., uvelike pod utjecajem situacije na ruskom tržištu. Prijavljena EBITDA u drugom kvartalu 2017./2018. iznosila je 161 milijun eura, dok je u istom periodu prošle godine dosegnula 251 milijun eura.

U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli METRO Wholesale i Real. Pod negativnim utjecajem valutnog tečaja prodaja je zabilježila manji pad u iznosu od 0,3 posto. EBITDA bez zarade od nekretnina u prvoj polovici poslovne godine 2017./2018. porasla je na 761 milijun u usporedbi sa 742 milijuna eura u prethodnoj godini. Prijavljena EBITDA dosegnula je 769 milijuna eura, u usporedbi s 859 milijuna  ostvarenih u istom periodu prethodne godine.  

Nastavljen je dinamični rast dostave u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale. U prvoj polovici 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji. 



Nazad
 
 
 
 
back to top