InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.11.2018 || Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |  Uspješno predstavljena mlada vina šest međimurskih vinarija  |  Manje od dva tjedna dijele nas od Best Stay-a, jeste li spremni za Dubrovnik?  |  Dani švoja još jednom podsjećaju na vrijednosti ribe list  |  Čak dvije nagrade za Terme Tuhelj na Danima hrvatskog turizma  |  Vina Laguna osvojila dva zlata na prestižnom natjecanju u Italiji  |  Dodijeljene turističke nagrade  |  Hotel Esplanade dobio dvije nagrade  |  #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |   ||
   

Hrvatska: Stabilan razvoj METRO AG-a

16.05.2018

METRO AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018.  nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.). 
 

EBITDA bez zarade od nekretnina iznosila je 153 milijuna eura u usporedbi sa 177 milijuna eura koliko je iznosila u drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017., uvelike pod utjecajem situacije na ruskom tržištu. Prijavljena EBITDA u drugom kvartalu 2017./2018. iznosila je 161 milijun eura, dok je u istom periodu prošle godine dosegnula 251 milijun eura.

U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli METRO Wholesale i Real. Pod negativnim utjecajem valutnog tečaja prodaja je zabilježila manji pad u iznosu od 0,3 posto. EBITDA bez zarade od nekretnina u prvoj polovici poslovne godine 2017./2018. porasla je na 761 milijun u usporedbi sa 742 milijuna eura u prethodnoj godini. Prijavljena EBITDA dosegnula je 769 milijuna eura, u usporedbi s 859 milijuna  ostvarenih u istom periodu prethodne godine.  

Nastavljen je dinamični rast dostave u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale. U prvoj polovici 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji. 



Nazad
 
 
 
 
back to top