InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Hrvatska: Stabilan razvoj METRO AG-a

16.05.2018

METRO AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018.  nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.). 
 

EBITDA bez zarade od nekretnina iznosila je 153 milijuna eura u usporedbi sa 177 milijuna eura koliko je iznosila u drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017., uvelike pod utjecajem situacije na ruskom tržištu. Prijavljena EBITDA u drugom kvartalu 2017./2018. iznosila je 161 milijun eura, dok je u istom periodu prošle godine dosegnula 251 milijun eura.

U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli METRO Wholesale i Real. Pod negativnim utjecajem valutnog tečaja prodaja je zabilježila manji pad u iznosu od 0,3 posto. EBITDA bez zarade od nekretnina u prvoj polovici poslovne godine 2017./2018. porasla je na 761 milijun u usporedbi sa 742 milijuna eura u prethodnoj godini. Prijavljena EBITDA dosegnula je 769 milijuna eura, u usporedbi s 859 milijuna  ostvarenih u istom periodu prethodne godine.  

Nastavljen je dinamični rast dostave u veleprodajnom segmentu METRO Wholesale. U prvoj polovici 2017./2018. prodaja METRO Wholesalea ostvarena putem dostave porasla je za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji. 



Nazad
 
 
 
 
back to top