InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 22.09.2019 || Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |   ||
   

Hrvatska/Slovenija: Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb

08.04.2019
Hotelijeri i predstavnici  raznih turističkih  odredišta iz Slovenije predstavili  su ponudu s kojom žele privući hrvatske goste.
 
 

Radionicu „Doživi Sloveniju" u organizaciji portala Relaxino.com u Palace Hotelu u Zagrebu   otvorio je ekonomski savjetnik pri Veleposlanstvu Republike Slovenije u Zagrebu Bernard Šrajner.   
 
Voditeljica Odjela za odnose s javnošću Slovenske turističke organizacije Livija Kovač Kostantinovič istaknula je da je za slovenski turizam 2018. godina bila rekordna te je sa  6 milijuna turističkih dolazaka i 15,7 milijuna turističkih noćenja (8 % više dolazaka i 10 % više noćenja nego u 2017. godini), znatno premašen prosječan rast u Europi.  
 
Ključna tržišta Slovenije su i dalje Njemačka, Italija, Austrija, ali visoko četvrto mjesto zauzimaju gosti iz Hrvatske. U prošloj godini 200 tisuća Hrvata ostvarilo je (16,4 %) noćenja više nego godinu ranije, a više su i potrošili ( 12,2 %). 
 
Najviše hrvatskih gostiju se već tradicionalno za boravka u Sloveniji odlučuje za planinski turizam ili odmor u toplicama, što su istaknule  Špela Kavčič voditeljica prodaje hotela Jelovica sa Bleda koji u novu sezonu ulazi  renoviran. Voditeljica prodaje Terme Krka u sklop kojih su i  Dolenjske toplice pohvalila se  novim toboganima  u tim  toplicama.
 
Duška Kaliniz iz kulturno turističko rekreacijskog centra Radeče  ponudila je i splavarenje na Savi.  Na prezentaciji se kušao i ekološki med „Pčelarstva Košale" a u vinoteci Bornstein 
pila su se  vina slovenskih vinara.
 
Finom kapljicom uzvanike su počastili: „Vinarija Kregar" iz Rogaške Slatine, „Vina Dornberg" s Bizeljskog, „Radgonske gorice" iz Gornje Radgone, „Vinarija Graben" s Bizeljskog, "Albiana vina" iz Dolenjskih toplica te „Vinska kuća Emino" iz Podčetrteka.



Nazad
 
 
 
 
back to top