InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Hrvatska/Slovenija: Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb

08.04.2019
Hotelijeri i predstavnici  raznih turističkih  odredišta iz Slovenije predstavili  su ponudu s kojom žele privući hrvatske goste.
 
 

Radionicu „Doživi Sloveniju" u organizaciji portala Relaxino.com u Palace Hotelu u Zagrebu   otvorio je ekonomski savjetnik pri Veleposlanstvu Republike Slovenije u Zagrebu Bernard Šrajner.   
 
Voditeljica Odjela za odnose s javnošću Slovenske turističke organizacije Livija Kovač Kostantinovič istaknula je da je za slovenski turizam 2018. godina bila rekordna te je sa  6 milijuna turističkih dolazaka i 15,7 milijuna turističkih noćenja (8 % više dolazaka i 10 % više noćenja nego u 2017. godini), znatno premašen prosječan rast u Europi.  
 
Ključna tržišta Slovenije su i dalje Njemačka, Italija, Austrija, ali visoko četvrto mjesto zauzimaju gosti iz Hrvatske. U prošloj godini 200 tisuća Hrvata ostvarilo je (16,4 %) noćenja više nego godinu ranije, a više su i potrošili ( 12,2 %). 
 
Najviše hrvatskih gostiju se već tradicionalno za boravka u Sloveniji odlučuje za planinski turizam ili odmor u toplicama, što su istaknule  Špela Kavčič voditeljica prodaje hotela Jelovica sa Bleda koji u novu sezonu ulazi  renoviran. Voditeljica prodaje Terme Krka u sklop kojih su i  Dolenjske toplice pohvalila se  novim toboganima  u tim  toplicama.
 
Duška Kaliniz iz kulturno turističko rekreacijskog centra Radeče  ponudila je i splavarenje na Savi.  Na prezentaciji se kušao i ekološki med „Pčelarstva Košale" a u vinoteci Bornstein 
pila su se  vina slovenskih vinara.
 
Finom kapljicom uzvanike su počastili: „Vinarija Kregar" iz Rogaške Slatine, „Vina Dornberg" s Bizeljskog, „Radgonske gorice" iz Gornje Radgone, „Vinarija Graben" s Bizeljskog, "Albiana vina" iz Dolenjskih toplica te „Vinska kuća Emino" iz Podčetrteka.



Nazad
 
 
 
 
back to top