InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 22.04.2018 || Otvoren Hilton Imperial u Dubrovniku  |  Slovenija u srcu Zagreba  |  Hrvatski otok primjer održivog otoka u svjetskim razmjerima  |  Ne propustite Okuse Zlatne Slavonije  |  Čarolija vrhunskih chefova regije u srcu Zagreba   |  Slovenija spremna za novu turističku sezonu  |  300 šetača na prvom Sweet Wine&Walku  |  Revija vina autohtonih hrvatskih sorti  |  Enološki Masterclass u Boutique Hotelu Alhambra 5*   |  Hotelijeri ove godine investiraju više od 630 milijuna eura   |  Peti Falkensteiner Punta Skala triatlon  |  Ožujsko pivo zlatno na prestižnom međunarodnom natjecanju  |  Šampanjska večer Veuve Clicquot u restoranu Spinnaker  |  Istarski pršut Pisinium šampion Dana hrvatskog pršuta  |  Utemeljena turistička zajednica područja "Imota"  |  Ledo dobio UTZ certifikat  |  Nagrada za uređaj za sladoled Insu  |  Fridin tradicionalni maskenbal  |  Uključi savjest!  |  Zapošljavanje u turizmu i ugostiteljstvu  |   ||
   

Europa: Rekordan udio dostave u prodaji METRO Cash & Carryja

31.05.2017
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17. prodaja METRO Cash & Carryja putem dostave dosegnula je rekordnih 14,2 % udjela u ukupnoj prodaji. U drugom kvartalu poslovne godine 2016./17. zabilježen je rast udjela iznad 30 % na 1,1 milijardi eura, što čini 16,1 % udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja.

U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 %, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 %. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 % na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 %, a ukupna prodaja za 5,4 %, na 6,9 milijardi eura. 
 
 

U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji METRO Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija METRO Grupe prema tvrtci orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke, izjavio je Olaf Koch (na fotografiji), predsjednik Uprave METRO-a AG.

METRO Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.




Nazad
 
 
 
 
back to top