InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 13.12.2017 || Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |  10 godina Best Western Hotel Stella u Zagrebu   |  Otkrijte idealnu kombinaciju sireva i vina za ove blagdane  |  Split je hit! Nikad bogatiji Advent u Splitu  |  Gastro zvijezda godine 2017. je - Domaćica  |  Vesele blagdanske gastro delicije s okusom vina i šampanjca  |  Hrvatski blagdanski specijaliteti i vina predstavljeni u Parizu  |  InHoreca br. 19 - prelistajte online  |  Beograd dobiva prvi Indigo hotel  |  Tradicionalni do(ručak) i slavlje glazbe u Mariji Bistrici  |  Dani otvorenih butelja – Zagrebačka vinska špica  |  Medvedgrad otvara novu veliku pivovaru  |  Sunce koncern d.d. sklopio ugovor o zakupu s društvom Velaris  |   ||
   

Europa: Rekordan udio dostave u prodaji METRO Cash & Carryja

31.05.2017
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17. prodaja METRO Cash & Carryja putem dostave dosegnula je rekordnih 14,2 % udjela u ukupnoj prodaji. U drugom kvartalu poslovne godine 2016./17. zabilježen je rast udjela iznad 30 % na 1,1 milijardi eura, što čini 16,1 % udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja.

U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 %, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 %. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 % na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 %, a ukupna prodaja za 5,4 %, na 6,9 milijardi eura. 
 
 

U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji METRO Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija METRO Grupe prema tvrtci orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke, izjavio je Olaf Koch (na fotografiji), predsjednik Uprave METRO-a AG.

METRO Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.




Nazad
 
 
 
 
back to top