InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 26.06.2017 || Smithfield Foods dovršio kupnju poljske mesne kompanije  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju svog prehrambenog businessa  |  Prva internacionalna konferencija o graševini - GRAŠEVINA BEZ GRANICA  |  Turistička ponuda Pitomače bogatija za moderno uređen Hotel Divino  |  Pet toplih preporuka za produženi vikend  |  Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma   |  Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu   |  Valjevsko pivo ponovno osvaja Ameriku  |  Međunarodno priznanje za Iskon ulje  |  Podravki čak 18 odličja Superior Taste Award – najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu  |  Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu  |  Prvi Festival hotelskih operacija HOW   |  Brandovi poduprli poslovanje BAT-a u prvoj polovini godine  |  U preko 40 zemalja svijeta, istovremeno održan Moet Party Day   |  Gradnja projekta vrijednog gotovo milijardu kuna počinje krajem 2017. na Hvaru  |  AccorHotels dolazi u Srbiju  |  Tikvešov White Chardonight party  |  Želja za vježbanjem postoji, ali energije vam manjka? Provjerite razinu vitamina!  |  Franck dobio najvišu razinu usklađenosti s IFS Food standardom   |  Otvorena je ljetna sezona na Oleander terasi uz atraktivni grill koncept  |   ||
   

Europa: Rekordan udio dostave u prodaji METRO Cash & Carryja

31.05.2017
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17. prodaja METRO Cash & Carryja putem dostave dosegnula je rekordnih 14,2 % udjela u ukupnoj prodaji. U drugom kvartalu poslovne godine 2016./17. zabilježen je rast udjela iznad 30 % na 1,1 milijardi eura, što čini 16,1 % udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja.

U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 %, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 %. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 % na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 %, a ukupna prodaja za 5,4 %, na 6,9 milijardi eura. 
 
 

U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji METRO Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija METRO Grupe prema tvrtci orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke, izjavio je Olaf Koch (na fotografiji), predsjednik Uprave METRO-a AG.

METRO Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.




Nazad
 
 
 
 
back to top