InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Glazbeno vinska suradnja  |  24,6 milijuna kuna za jačanje konkurentnosti turističkog gospodarstva  |  Jubilarni 10. HOTEL&GASTROTEH  |  U 2018. plaće više za 11,5%   |   Plasirana nova berba vrhunske Graševine   |  Održan 6. Adria Hotel Forum  |  Hilton najvredniji hotelski brend na svijetu  |  Treći Vinart Grand Tasting uskoro u Laubi  |  Za strukovne udruge 1,700 000 kn  |  Sajam craft piva od 17. do 20. veljače u Riminiju  |  Uspješna dokapitalizacija Badela 1862  |  Program najvažnijeg gastronomskog kongresa godine!  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Na Jadranu manje putovanja stranih cruisera   |  Tuna, Sushi & Wine Festival  |  Potreba za novim radnicima najveća na Jadranu  |  Jack Daniel's proizvodi kavu s whiskyjem   |  PLACE2GO od 16. do 18. ožujka   |  Dani školjaka u sjeverozapadnoj Istri   |   ||
   

Europa: Rekordan udio dostave u prodaji METRO Cash & Carryja

31.05.2017
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17. prodaja METRO Cash & Carryja putem dostave dosegnula je rekordnih 14,2 % udjela u ukupnoj prodaji. U drugom kvartalu poslovne godine 2016./17. zabilježen je rast udjela iznad 30 % na 1,1 milijardi eura, što čini 16,1 % udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja.

U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 %, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 %. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 % na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 %, a ukupna prodaja za 5,4 %, na 6,9 milijardi eura. 
 
 

U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji METRO Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija METRO Grupe prema tvrtci orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke, izjavio je Olaf Koch (na fotografiji), predsjednik Uprave METRO-a AG.

METRO Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.




Nazad
 
 
 
 
back to top