InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Europa: Rekordan udio dostave u prodaji METRO Cash & Carryja

31.05.2017
U prvoj polovici poslovne godine 2016./17. prodaja METRO Cash & Carryja putem dostave dosegnula je rekordnih 14,2 % udjela u ukupnoj prodaji. U drugom kvartalu poslovne godine 2016./17. zabilježen je rast udjela iznad 30 % na 1,1 milijardi eura, što čini 16,1 % udjela u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja.

U prvoj polovici poslovne godine 2016./17., METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje od 0,4 %, dok je prodaja u lokalnoj valuti rasla za 1,1 %. Zahvaljujući pozitivnim učincima valute, ukupna je prodaja porasla za 2,3 % na 14,9 milijardi eura. U drugome kvartalu poslovne godine 2016./17., like-for-like prodaja porasla je za 0,1 %, a ukupna prodaja za 5,4 %, na 6,9 milijardi eura. 
 
 

U drugom kvartalu poslovne godine 2016./2017. nastavljen je pozitivan trend u prodaji METRO Cash & Carryja i MediaMarktSaturna. Transformacija METRO Grupe prema tvrtci orijentiranoj ka kupcima se nastavlja. S dostavom smo ostvarili novi rekord u udjelu u ukupnoj prodaji METRO Cash & Carryja. U tijeku su i zadnje pripreme za razdvajanje METRO Grupe u dvije snažne, uspješne i strateški fokusirane tvrtke, izjavio je Olaf Koch (na fotografiji), predsjednik Uprave METRO-a AG.

METRO Grupa planira razdvajanje na dvije strateški fokusirane tvrtke – veleprodajnu i prehrambenu te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Prva će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO, a MediaMarktSaturn izdvojit će se u tvrtku Ceconomy za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.




Nazad
 
 
 
 
back to top