InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 17.02.2020 || Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |  Više od 150 vrsta whiskyja na 6. Whisky Fairu u Zagrebu  |  Villa Dubrovnik – pravo mjesto za početak uspješne karijere u turizmu  |  Priprema se peto izdanje Vinart Grand Tastinga  |  Suncokret ruralnog turizma: gosti na kontinentu troše više nego na obali  |  Uspješno održan En Primeur 2020 - predstavljena vina berbe 2019. iz Slavonije i Podunavlja, Dalmac  |  Vincekovo u Zagrebu s vinarijom Petrač  |   ||
   

Svijet: Raste vrijednost luksuznog hotelskog tržišta

22.05.2018

Očekuje se da će SAD zadržati svoju poziciju ključnog generatora prihoda zahvaljujući povećanju broja soba, a otvaranje novih hotelskih lanaca  dodatno će doprinijeti rastu vrijednosti tržišta, a otvaranje novih hotelskih lanaca poput St Regis, Ritz-Carlton Hotel Company, Four Seasons Hotels Limited i Fairmont Hotels & Resorts dodatno će doprinijeti rastu vrijednosti tržišta. 
 

Tržište luksuznih hotela dostići će vrijednost od 115 milijardi dolara do 2025. godine, prije svega zahvaljujući kupovnoj moći potrošača i porasta broja putovanja međunarodnih i domaćih turista. Putnici koji se odlučuju za raskošne odmore pretežno gledaju udobnost i kvalitetu usluge. S obzirom na to da je sve veći broj luksuznih hotela prisutan na tržištu, hotelijeri se fokusiraju prije svega na pružanje jedinstvenog iskustva kako bi zadržali svoje goste. 
 
Prema istraživanju koje je sproveo Grand View Research, poslovni segment putovanja bit će dominantan tijekom projektiranog perioda. Luksuzno tržište hotela u 2017. imalo je vrijednost oko 21 milijarde dolara, a samo hoteli blizu aerodroma činili su oko 8% prihoda. 

S druge strane, tržište u Aziji očekuje rast od 5% u predviđenom periodu, a ključni igrači na tržištu bit će Shangri-La International Hotel Management, Marriott International, Taj Hotels Palaces Resorts Safari, AccorHotels i InterContinental Hotels Group.

U Europi, vodeće zemlje u luksuznom segmentu bit će Velika Britanija, Francuska, Nemačka i Italija. U Aziji – Kina, Indija i Tajland, a u Južnoj Americi Brazil i Meksiko.


(Izvor: ehotelier.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top