InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 17.02.2020 || Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |  Više od 150 vrsta whiskyja na 6. Whisky Fairu u Zagrebu  |  Villa Dubrovnik – pravo mjesto za početak uspješne karijere u turizmu  |  Priprema se peto izdanje Vinart Grand Tastinga  |  Suncokret ruralnog turizma: gosti na kontinentu troše više nego na obali  |  Uspješno održan En Primeur 2020 - predstavljena vina berbe 2019. iz Slavonije i Podunavlja, Dalmac  |  Vincekovo u Zagrebu s vinarijom Petrač  |   ||
   

Svijet: Radisson Blu lansira Radisson Collection

16.03.2018

Svi objekti koji će biti dio Radisson Collection-a bit će smješteni na prestižnim lokacijama, u neposrednoj blizini lokalnih atrakcija.
 

Radisson Hotel grupacija objavila je lansiranje luksuznog lanca hotela Radisson Collection.  Zamisao je da dizajn hotela oslikava grad u kome se nalazi, odnosno da bude prilagođen lokaciji. Svi objekti koji su dio Radisson Collection-a bit će smješteni na prestižnim lokacijama, u neposrednoj blizini lokalnih atrakcija. Iz kompanije su najavili da će u okviru ovog portfolija poslovati za sada 14 hotela.

Prema riječima predstavnika grupacije najnovija istraživanja pokazuju da 72% putnika prije svega žele potrošiti novac na nezaboravno iskustvo, dok sve manje značaja pridaju materijalnim stvarima i to je upravo ono što hoteli u okviru Radisson Collection-a žele pružiti svojim gostima.
 
Ovi hoteli bit će prepoznatljivi po svojoj autentičnosti, dizajnu i usluzi, kao i ljudima koji borave i rade u njima, navodi se u priopćenju kompanije. 
 
(Izvor: boutiquehotelnews.com)

Nazad
 
 
 
 
back to top