InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 22.02.2020 || Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |  Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |   ||
   

Regija: Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje

03.09.2019
Radenska Adriatic je na sajmu Agra predstavila svoje proizvode, koji su se, prema mišljenju stručnog žirija, uvrstili među najkvalitetnije novitete ove godine. Velika berba nagrada prvi puta uključuje i priznanja za vrhunsku kvalitetu za proizvode iz portfelja hrvatskih brendova.
 
 
 
Veliku zlatnu medalju osvojila je, naime, Inka Tonic Water, a još dvije zlatne medalje pripale su proizvodima Inka Bitter Lemon i Studena Ice Tea okusa breskve.
Na 23. međunarodnom ocjenjivanju voćnih sokova, napitaka i flaširanih voda na sajmu Agra, Radenska Adriatic je osvojila ukupno šest odličja za kvalitetu. U konkurenciji od 110 proizvoda iz Slovenije, Austrije i Hrvatske, osim velike zlatne i dvije zlatne medalje za hrvatske brendove, u Radence su otišle i dvije srebrne i jedna brončana medalja. 
 
„Ovogodišnja Agra za nas je važna prekretnica. Na ocjenjivanju smo prvi put nastupili s kombiniranim asortimanom proizvoda naših hrvatskih i slovenskih marki, što dokazuje da smo udruženim naporima u Radenskoj Adriatic još inovativniji", kaže Marián Šefčovič, direktor Radenske. 
 
Šefčovič je dodao kako ih priznanja motiviraju da još intenzivnije tragaju za novim načinima stvaranja ugodnih trenutaka za potrošače povezivanjem i traženjem sinergije unutar
 
Radenske Adriatic. Da su na dobrom putu potvrđuju i poslovni rezultati koji su u prvoj polovici ove godine pokazali  rast prodaje u regiji u 7,2 %.



Nazad
 
 
 
 
back to top