InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 17.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

Regija: Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje

03.09.2019
Radenska Adriatic je na sajmu Agra predstavila svoje proizvode, koji su se, prema mišljenju stručnog žirija, uvrstili među najkvalitetnije novitete ove godine. Velika berba nagrada prvi puta uključuje i priznanja za vrhunsku kvalitetu za proizvode iz portfelja hrvatskih brendova.
 
 
 
Veliku zlatnu medalju osvojila je, naime, Inka Tonic Water, a još dvije zlatne medalje pripale su proizvodima Inka Bitter Lemon i Studena Ice Tea okusa breskve.
Na 23. međunarodnom ocjenjivanju voćnih sokova, napitaka i flaširanih voda na sajmu Agra, Radenska Adriatic je osvojila ukupno šest odličja za kvalitetu. U konkurenciji od 110 proizvoda iz Slovenije, Austrije i Hrvatske, osim velike zlatne i dvije zlatne medalje za hrvatske brendove, u Radence su otišle i dvije srebrne i jedna brončana medalja. 
 
„Ovogodišnja Agra za nas je važna prekretnica. Na ocjenjivanju smo prvi put nastupili s kombiniranim asortimanom proizvoda naših hrvatskih i slovenskih marki, što dokazuje da smo udruženim naporima u Radenskoj Adriatic još inovativniji", kaže Marián Šefčovič, direktor Radenske. 
 
Šefčovič je dodao kako ih priznanja motiviraju da još intenzivnije tragaju za novim načinima stvaranja ugodnih trenutaka za potrošače povezivanjem i traženjem sinergije unutar
 
Radenske Adriatic. Da su na dobrom putu potvrđuju i poslovni rezultati koji su u prvoj polovici ove godine pokazali  rast prodaje u regiji u 7,2 %.



Nazad
 
 
 
 
back to top