InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 20.02.2018 || Glazbeno vinska suradnja  |  24,6 milijuna kuna za jačanje konkurentnosti turističkog gospodarstva  |  Jubilarni 10. HOTEL&GASTROTEH  |  U 2018. plaće više za 11,5%   |   Plasirana nova berba vrhunske Graševine   |  Održan 6. Adria Hotel Forum  |  Hilton najvredniji hotelski brend na svijetu  |  Treći Vinart Grand Tasting uskoro u Laubi  |  Za strukovne udruge 1,700 000 kn  |  Sajam craft piva od 17. do 20. veljače u Riminiju  |  Uspješna dokapitalizacija Badela 1862  |  Program najvažnijeg gastronomskog kongresa godine!  |  Više od 8.000 sudionika na najvećem ovogodišnjem poslovnom događanju  |  Veličina boca utjecala na prodaju Carlsberga  |  Na Jadranu manje putovanja stranih cruisera   |  Tuna, Sushi & Wine Festival  |  Potreba za novim radnicima najveća na Jadranu  |  Jack Daniel's proizvodi kavu s whiskyjem   |  PLACE2GO od 16. do 18. ožujka   |  Dani školjaka u sjeverozapadnoj Istri   |   ||
   

NAJAVA: Prvi Festival hotelskih operacija HOW

26.09.2017
HOW će se održati 28. i 29.rujna 2017. godine u Falkensteiner Spa Hotelu Iadera u Zadru, a zamišljen je kao okupljanje direktora hotela, voditelja operacija i voditelja hotelskih odjela kako bi se na jednom mjestu razgovaralo i predstavilo najnovije globalne trendove u hotelskim operacijama te kako iste implementirati u svakodnevni rad. 
 
 

Kvaliteta i različitost svakodnevnih hotelskih operacija upravo su ono po čemu se svaki hotelijer diferencira u odnosu na konkurenciju, a trendovi u hotelskim operacijama mijenjaju se sukladno promjenama  navika gostiju kao i njihovim željama, ističu organizatori.

28.-29.rujna 2017.godine u Falkensteiner Spa Hotelu Iadera HOW će prisutnima omogućiti da dobiju nove alate koje mogu primijeniti odmah nakon festivala, čuju iskustva kolega i međunarodnih stručnjaka te da se dodatno umreže.

Prvi dio Festivala sadržavat će panel diskusije i predavanje na temu: 
  • Međunarodni trendovi i izazovi u hotelskim operacijama
  • Kako osigurati kvalitetnu komunikacija unutar hotelskih odjela
  • Kako upotrijebiti potrošačku psihologiju i obrasce ponašanja u turističkoj industriji
  • IoT (Internet of Things) - svaka ponuda može biti individualizirana
koji su namijenjeni svim sudionicima, a potom će radionice biti podijeljene po hotelskim odjelima na sljedeće segmente:
  • Hrana i piće 
  • Recepcija  
  • Prodaja i marketing  
  • Domaćinstvo 
  • Tehnička služba   
  • „Big Data” 
  • Wellness
Nakon radnog dijela i radionica sudionike očekuje i zabavni program. Prvu večer organiziran je DJ party na plaži, a drugu večer koncert poznatog hrvatskog glazbenika.
 
Obzirom da organizatori Festivala žele kroz ovaj projekt poslati pozitivnu poruku koliko je hotel značajan za sredinu, ne samo u financijskom smislu, već i u društvenom, ovaj će Festival biti i humanitarnog karaktera. 

Više informacija potražite na HOW Festival



Nazad
 
 
 
 
back to top