InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 22.08.2017 || Mladi tim hrvatskih stručnjaka osvojio nagradu na međunarodnom vinskom natjecanju  |  Crvenkapa – dragulj baštine grada Senja i Hrvatske  |  Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka, Ivan Artuković ostaje jedinim članom Uprave  |  Vinski grad u Varaždinu i Vinkovcima   |  Feričanačka kapljica inspirirala i Franza Liszta  |  Nove nagrade za kvalitetu nagrađivanih Badelovih proizvoda   |  METRO službeno uručio MICHELINOVU zvjezdicu restoranu Monte  |  Kofola u lipnju ostvarila najveći obim prodaje  |  Plutajući bar i flyboard guy odvažnom dostavom šampanjca obilježili hvarsku sezonu  |  Na otoku Korčuli održani 7. Dani Pošipa  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Uspješan završetak gastro projekta Pula food festival powered by Pan  |  U vinariji Stručić degoržiran prvi pjenušac  |  Dani Pošipa 2017.   |  Kako promijenjene prehrambene navike utječu na konzumiranje vina u UK?  |  Hotel Four Points by Sheraton otvoren u Veneciji  |  Hotel Prag dobio certifikat izvrsnosti  |  Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar  |  Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji  |  Vinarija Tomić predstavlja svoj Pošip 2016   |   ||
   

Bugarska: Provjere kvalitete hrane zbog mogućih dvostrukih standarda

12.06.2017
U Bugarskoj je započela akcija analize hrane radi usporedbe s istim brandovima koji se prodaju u zapadnoeuropskim zemljama jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvaliteti.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva priopćeno je da državna agencija za sigurnost hrane provodi inspekcije radi usporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Europske unije.
 


Taj je potez Ministarstva potaknut zabrinutošću drugih država EU da je kvaliteta nekih brandova prehrambenih proizvoda različita od one u drugim srednjoeuropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mliječnih proizvoda, čokolade te hrane za dojenčad i malu djecu, kupljenih u Njemačkoj i Austriji, u trima velikim trgovačkim lancima koji su prisutni na europskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.


Nazad
 
 
 
 
back to top