InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 21.05.2018 || Britanci umjesto cappuccina piju 'Megharyycino' za 38 kn   |  Vinarije Štampar, Cmrečnjak i Novak predstavile odabrane etikete vina  |  Momax stiže na hrvatsko tržište  |  NME ponovno uvrstio INmusic među najpopularnije festivale na svijetu  |  Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu ITB China u Šangaju  |  Feravinu bronca za ledenu Frankovku 2015. i Graševinu Miraz 2016.  |  Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije   |   Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Carine grade hotel u Kumboru  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |  Ante Ančić postao direktorom sportskog razvoja agencije  |  Chefovi s Michelinovom zvjezdicom prvi put u Vukovaru  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  Dani hrvatskog turizma ove godine održat će se u Hvaru  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Dva nova okusa - Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual  |  Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju  |  Predstavljen projekt Ukusna dijetetika  |  Heineken stekao manjinski udio u BBC-u  |   ||
   

Bugarska: Provjere kvalitete hrane zbog mogućih dvostrukih standarda

12.06.2017
U Bugarskoj je započela akcija analize hrane radi usporedbe s istim brandovima koji se prodaju u zapadnoeuropskim zemljama jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvaliteti.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva priopćeno je da državna agencija za sigurnost hrane provodi inspekcije radi usporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Europske unije.
 


Taj je potez Ministarstva potaknut zabrinutošću drugih država EU da je kvaliteta nekih brandova prehrambenih proizvoda različita od one u drugim srednjoeuropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mliječnih proizvoda, čokolade te hrane za dojenčad i malu djecu, kupljenih u Njemačkoj i Austriji, u trima velikim trgovačkim lancima koji su prisutni na europskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.


Nazad
 
 
 
 
back to top