InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 17.02.2020 || Vodeći hotelijeri i investitori okupljaju se idući tjedan u Zagrebu  |  Kvaliteta najvažnija, ali uz realne cijene  |  Peta godina rekordnih razina turističkih noćenja  |  Vinari trebaju snažniju potporu države  |  McDonald's nagrađen jer zaposlenicima omogućava da ostvare svoj potencijal   |  EN PRIMEUR 2020.:nikad veći broj istarskih vinara i mladih Malvazija  |  Hrvatski vinari u Parizu  |  U Malom Lošinju otvoren prvi HoReCa centar na cresko-lošinjskom otočju  |  Bogati program 6. Whisky Faira Zagreb  |  Vinski razgovori uz noviju istarsku vinariju Valenta   |  San Mauro Muškat momjanski – priča o skladu prirode i ljudske ruke  |  Vino uz slasticu u Procaffeu  |  En Premieur 2020: Istarski vinari na jedan dan sele u Zagreb  |  FOODIN – osobni prehrambeni asistent  |  Više od 150 vrsta whiskyja na 6. Whisky Fairu u Zagrebu  |  Villa Dubrovnik – pravo mjesto za početak uspješne karijere u turizmu  |  Priprema se peto izdanje Vinart Grand Tastinga  |  Suncokret ruralnog turizma: gosti na kontinentu troše više nego na obali  |  Uspješno održan En Primeur 2020 - predstavljena vina berbe 2019. iz Slavonije i Podunavlja, Dalmac  |  Vincekovo u Zagrebu s vinarijom Petrač  |   ||
   

SAD: Prilagodba restoranskih menija McDonald'sa

09.12.2014
Najveći uteg za poslovanje predstavljala snažna konkurencija u Sjedinjenim Američkim Državama.

Najveći svjetski lanac brze hrane McDonald's objavio je pad ukupne prodaje od 2,2 posto u studenome.
 
 

Minusu je u velikoj mjeri "kumovao" pad na američkom tržištu na kojem je zabilježen 4,6 posto lošiji rezultat te 4 posto na tržištima Azije i Afrike. Ovoj američkoj kompaniji velike muke zadaje skandal s kojim su se suočili ovoga ljeta kada je televizijski izvještaj u Kini razotkrio McDonald'sove radnike kako prepakiravaju meso kojem je navodno istekao rok trajanja. No u službenom kompanijskom priopćenju navodi se kako je najveći uteg za poslovanje predstavljala snažna konkurencija u Sjedinjenim Američkim Državama.

Jedan od načina na koji misle doskočiti tom problemu je pojednostavljenje njihovih restoranstkih menija i njihovo prilagođavanje lokalnim sredinama, a proces bi trebao početi prvog mjeseca iduće godine. Još jedan veliki izazov koji im "prijeti" na tom tržištu je percepcija kvalitete i svježine njihovih proizvoda. Inače, McDonald's trenutno posluje na 35.000 lokacija u više od 100 zemalja. Dionice su im prije otvaranja burzovnog trgovanja u ponedjeljak zabilježile pad od 2,9 posto na 93,5 dolara po komadu.



Nazad
 
 
 
 
back to top