InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 21.05.2018 || Britanci umjesto cappuccina piju 'Megharyycino' za 38 kn   |  Vinarije Štampar, Cmrečnjak i Novak predstavile odabrane etikete vina  |  Momax stiže na hrvatsko tržište  |  NME ponovno uvrstio INmusic među najpopularnije festivale na svijetu  |  Hrvatska turistička ponuda predstavljena na sajmu ITB China u Šangaju  |  Feravinu bronca za ledenu Frankovku 2015. i Graševinu Miraz 2016.  |  Evo zašto Oxford Circus Tube stanica miriši na jagode  |  BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije   |   Oporavak tržišta piva u Srbiji za 5,2%  |  Carine grade hotel u Kumboru  |  Stabilan razvoj METRO AG-a  |  Ante Ančić postao direktorom sportskog razvoja agencije  |  Chefovi s Michelinovom zvjezdicom prvi put u Vukovaru  |  Nestle globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije  |  Dani hrvatskog turizma ove godine održat će se u Hvaru  |  Venecija želi zabraniti prodaju hrane za ponijeti  |  Dva nova okusa - Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual  |  Grupacija Kofola povećala je prihode u prvom tromjesečju  |  Predstavljen projekt Ukusna dijetetika  |  Heineken stekao manjinski udio u BBC-u  |   ||
   

Hrvatska: Prezentacija Kvarnera u Italiji

24.04.2018

U milanskom hotelu „Principe di Savoia" održana je press konferencija i prezentacija Kvarnera, koju su priredile TZ Kvarnera i TZG Raba u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Italiji. U opširnom predstavljanju novinarima i agentima prikazane su novosti u turističkoj ponudi Kvarnera kao jedne od najbližih destinacija s atraktivnom ponudom raznih segmenata turističke ponude za najraznovrsnije interese turista. Istaknute su smještajne mogućnosti, od hotelskog smještaja, kampinga i obiteljskog smještaja do hostela i boutique hotela.
 
 
Tradicionalno, uz sunce i more, Talijani su vrlo zainteresirani za outdoor ponudu, biciklizam i događaje, za ponudu zdravstvenog turizma (posebice dentalnog), za sve aktivnosti na moru, od jedrenja i ronjenja, do raznih sportova na vodi, zatim za manifestacije kojih je na Kvarneru čitav niz, a posebno su omiljeni eno-i gastrofestivali.
 
Svakako je istaknuta Rapska fjera, jedna od najpoznatijih manifestacija na Kvarneru, a zanimljivost je da otok Rab tijekom 2018. godine obilježava i slavi 50 godišnjicu potpisane povelje o bratimljenju s talijanskim San Marinom. Upravo sudionici iz San Marina daju uz Rapske samostreličare značajan pečat Rapskoj Fjeri.  Stoga se na prezentaciji, tijekom svečane večere, mogla degustirati  i Rapska torta, kao najpoznatiji rapski gastro-suvenir,  kao i vrbnička žlahtina, nezaobilazna za svakog gosta na Kvarneru. Video prezentacijom dočarana je atmosfera destinacije, a svakom je gostu na prezentaciji uručen prigodan set promidžbenih materijala i suvenira. 

Uz predstavnike medija, na prezentaciji Kvarnera u Milanu sudjelovali su partneri iz raznih turističkih agencija, te predstavnici Cral-ova, odnosno korporativnih odjela raznih tvrtki, koje za svoje zaposlenike organiziraju putovanja.    

Prezentaciju je vodila i moderirala direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, gospođa Viviana Vukelić, dok je Kvarner predstavila gospođa Vlasta Mastrović, voditeljica projekata TZ Kvarnera, a gospođa Ivana Matušan, direktorica TZG Raba predstavila je otok Rab.  Pozdravnim riječima sudionicime se obratila gospođa Iva Pavić, generalna konzulica RH u Milanu, koja je istaknula povezanost i prijateljstvo talijanskog i hrvatskog naroda. 

Iznenađenje večere bila je nagradna igra u kojoj su uz prigodne suvenire dodijeljeni vikend boravak za dvije osobe u hotelu „Kukuriku", u Kastvu, zatim vikend boravak za dvije osobe u rapskom hotelu „Arbiana" s večerom u restoranu „Agatini vrtovi", te večera za dvije osobe u Kvarner Gourmet restoranu „Rivica" u Njivicama na otoku Krku. Neki od onih sretne ruke, kao nagradu su osvojili rapsku tortu kao posebnu nagradu.  

Gosti iz Italije oduvijek su bili među najvažnijim gostima te se u ukupnom turističkom prometu na Kvarneru s udjelom od 9% tradicionlano nalaze na četvrtom mjestu (iza Njemačke, Slovenije i Austrije) u ostvarenim noćenjima. 

Talijansko tržište zaista je specifično, jer čak 80% gostiju dolazi u Hrvatsku individualno, a 20% organizirano putem posrednika. Uz to, Talijani su poznati po nešto kasnijem bookingu, odnosno kasnijem vremenu donošenja odluka o godišnjem odmoru, u odnosu na, primjerice njemačko i druga zapadnoevropska tržišta. Specifičnost talijanskog tržišta je i u tome što, s obzirom na blizinu tržišta i navike gostiju, dolaze tijekom cijele godine, utječu na pred i posezonski turistički promet, vole vikend putovanja, ali prosječno na Kvarneru borave 5 dana. Tijekom 2017. godine čak 53 % talijanskih gostiju bilo je smješteno u objektima obiteljskog smještaja, 19% u hotelima, 21 % u kampovima, te 7% u ostalim smještajnim kapacitetima. Prema informacijama iz Predstavništva HTZ-a u Italiji, ovogodišnji booking s talijanskog tržišta je stabilan i teče uobičajenom dinamikom.  

Večera u prestižnom „Principe di Savoia" bila je ugodno druženje s talijanskim uzvanicma, ali i podsjetnik na ljepote Kvarnera i otoka Raba. No, svakako je važno napomenuti da se radi samo o jednoj od aktivnosti TZ Kvarnera na talijanskom tržištu, dok se istovremeno odvija marketinška kampanja na širokom talijanskom tržištu; na svim važnijim turističkim portalima, u specijaliziranim magazinima, odašilju se mjesečni newsletteri namijenjeni novinarima i partnerima,  a studijske grupe novinara i bloggera iz Italije obilaze Kvarner u potrazi za novostima i atrakcijama koje će prenijeti kroz svoje medije.



Nazad
 
 
 
 
back to top