InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 08.04.2020 || U Saboru izglasani voucheri za putovanja - spas za likvidnost turističkih agencija  |  Bez turizma tekući račun platne bilance ide u minus  |  Domaće gastro delicije putuju Hrvatskom  |  Vinske zvijezde u doba koronvirusa  |  Valamar odgovorno i sustavno provodi preporučene mjere prevencije  |  Peti Vinart Grand Tasting ponovo okupio najbolje vinare  |  Zeleni Grif za Dan Svetog Patrika   |  Vinski razgovori uz Erdutske vinograde i mlade, kreativne goste   |  Predstavljeno novo izdanje vodiča Gault&Millau Croatia 2020  |  Najveća turistička kompanija u Hrvatskoj u 2019. ostvarila 2,22 milijardi kuna prihoda i rast od 10%  |  Saznajte sve o Wine VIP Eventu  |  Hrvatska bogatija za još dva restorana s prestižnom MICHELINOVOM zvjezdicom  |  Chef Hrvoje Zirojević fantastičnim delicijama najavio treće izdanje Gault&Millau vodiča za Hrvatsk  |  Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |   ||
   

Svijet: Prema Dow-Jonesovim indeksima održivosti Coca-Cola HBC vodeći proizvođač

14.09.2016
Po objavljenim Dow-Jonesovim indeksima održivosti Coca-Cola HBC, najveći punioničar napitaka tvrtke The Coca-Cola Company, vodeći je proizvođač pića po rezultatima u području održivoga poslovanja. Tvrtka je u postupku ocjenjivanja prikupila ukupno 90 bodova, što je 40 bodova više od prosjeka u kategoriji proizvođača pića i 3 boda više u odnosu na prošlu godinu. 
 
Coca-Cola HBC je deveti put sudjelovala u postupku ocjenjivanja i to kao najviše rangirani proizvođač pića u 2015. godini. Tijekom prošle je godine Coca-Cola HBC nastavila smanjivati svoj utjecaj na okoliš i zabilježila dvoznamenkasto smanjenje ispuštanja CO2.  Smanjena je i potrošnja vode po litri proizvoda, a i količina ambalaže, i to unatoč povećanju proizvodnje i prodaje. Coca-Cola HBC jedna je od 12 vodećih tvrtka u 2015. koje su prema znanstveno utemeljenoj metodologiji odredile svoje ciljeve za smanjenje ispuštanja CO2 (izravnih i neizravnih). Samostalno odredivši vrijednost vode i CO2 u 2015. i preuzevši odgovornost za provedbu politike održivosti u poslovanju, Coca-Cola HBC na praktičan način podupire ciljeve Ujedinjenih naroda u području održivoga razvoja na svjetskoj razini.

Coca-Cola HBC je u cjelokupnome Coca-Colinu sustavu punioničar s najraznolikijim rasponom proizvoda. Posluje na 28 tržišta na tri kontinenta, od već afirmiranih do onih kojima tek predstoji razvoj, a proizvodima opskrbljuje gotovo 600 milijuna potrošača. Tvrtka je uložila 8,2 milijuna eura, što je 2,3 % dobiti prije oporezivanja u 2015. godini, u projekte kojima je cilj osigurati dobrobit društvene zajednice. U tim je projektima tvrtka ostvarila suradnju s više od 230 udruga, a u središtu su pozornosti bila tri ključna područja: aktivni životni stilovi, zaštita okoliša i vodnoga bogatstva te razvoj mladih.  

Najvažniji podaci za 2015.

  • 33 311 zaposlenika 
  • 43 000 dobavljača 
  • 1,3 milijarde eura izravnih troškova nabave 
  • 271 milijun eura poreza
  • smanjenja od 11,7 % izravnoga ispuštanja CO2 u odnosu na prošlu godinu
  • rast od 7,2 % energijske učinkovitosti u odnosu na prošlu godinu
  • povećanje uporabe oporabljenoga plastičnoga (PET) gradiva od 19,4 % u odnosu na prošlu godinu
  • indeks održivosti od 87 %.

Nazad
 
 
 
 
back to top