InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 20.01.2020 || Prestižna oznaka ADAC Superplatz 2020 za čak četiri Valamarova kamping ljetovališta  |  Aminess Sirena dobio nagradu ADAC Superplatz 2020  |  VINUM.IN - promocija drugog broja časopisa  |  Izvoz pjenušaca porastao za 35 posto  |  Badnjak na Fuliranju - riblji meni za prste polizati  |  Journal pop up We Love Local  |  Idealan spoj: orašasti plodovi i kava  |  Nova gastro ponuda na Fuliranju  |  METRO bilježi najsnažniji rast veleprodajnog poslovanja u 10 godina  |  Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |   ||
   

PepsiCo : Porast prihoda u 2017.

23.02.2018

PepsiCo je otkrio da je neto prihod porastao za 1,2 posto na 63,5 milijardi dolara u godini koja je završila 2017. godine, a brand je izjavio da je ispunio ili prekoračio sve svoje ciljeve za financijsku godinu.
Poslovni prihodi porasli su za 7% tijekom cijele godine na 10,5 milijardi dolara, premašivši rezultat od 9,78 milijardi dolara zabilježen prošle godine.
Poduzeća PepsiCo u Sjevernoj Americi imala su mješoviti udio, budući da je Frito-Lay snack u njihovom vlasništvu postigao rast prihoda od poslovanja i ukupnog prihoda, dok je rudnik pića na tržištu pogodio pad obaju područja.

Ukupni prihodi tvrtke Frito-Lay porasli su za 2% na 15,8 milijardi dolara, a operativni prihodi porasli su 3,5% na 4,82 milijarde dolara, dok je brendovi pića za bilježe pad prihoda od 2% na 20,9 milijardi dolara, dok su operativni prihodi pali 9% na 2,71 milijardu dolara.

Rezultati izvan Sjeverne Amerike bili su općenito snažni, budući da je PepsiCo zabilježio porast prihoda iz poslovanja u regiji Azije, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike za 73%, koji je porastao na 1,07 milijardi dolara od 619 milijuna dolara, iako je ukupni prihod na ovom području pao 5% 6,03 milijardi dolara.

U Europi / subsaharskoj Africi, ukupni prihodi PepsiCo porasli su 8% na 11,1 milijardi dolara, a operativni prihodi u ovoj regiji porasli su za 22% na 1,35 milijardi dolara.
Latinska Amerika također je snažno ostvarila rekordno povećanje prihoda od 6% na 7,21 milijardi dolara, a povećanje operativnog prihoda od 2% do 908 milijuna dolara.

Predsjedatelj i izvršni direktor Indra Nooyi izjavio je: 

Zadovoljni smo našim rezultatima za četvrto tromjesečje i punu 2017. godinu. Dostigli smo ili premašili većinu financijskih ciljeva koje smo postavili početkom godine.
Isporučili smo ove rezultate usred dinamičnog maloprodajnog okruženja u promjenjivom krajobrazu potrošača.
Odredbama nedavno usvojenog poreznog zakonodavstva očekuje se da ćemo smanjiti porez na dohodak 2018. godine za naše poslovanje u Sjedinjenim Američkim Državama, naša najveća tržišta.
Očekujemo da će prednosti Zakona o TCJ omogućiti daljnje jačanje poslovanja jačanjem vještina naših suradnika koji su spremni za budućnost; dodavanje novih digitalnih i e-trgovinskih mogućnosti da postanu konkurentnijima; ubrzavanje kapitalnih ulaganja za povećanje proizvodnih kapaciteta i učinkovitost poslovanja; i povećavajući povrat novca našim dioničarima tijekom vremena.
Kao odraz našeg povjerenja u perspektive rasta našeg poslovanja, očekujemo da ćemo 2018. godine donijeti 9% -tnu rast osnovne konstantne zarade po dionici, te smo danas objavili porast od 15% godišnje dividende po dionici, počevši od lipnja 2018. godine, što predstavlja naš 46. uzastopni godišnji porast
 

(www.foodbev.com)
 

 


Nazad
 
 
 
 
back to top