InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.09.2019 || U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |  U METRO-u potražite nove vinske etikete renomirane vinarije Zlatan otok  |  U Termama Tuhelj svečano otvoren luksuzni kamp Vita  |   U Putnikovićima otvoren spomenik težaku i vinogradu  |  Ultimativni Gin & Tonic doživljaj  |  Kava koja osvaja svijet-Cold Brew  |  Booking.com kreirao Avo-Condo  |   ||
   

PepsiCo : Porast prihoda u 2017.

23.02.2018

PepsiCo je otkrio da je neto prihod porastao za 1,2 posto na 63,5 milijardi dolara u godini koja je završila 2017. godine, a brand je izjavio da je ispunio ili prekoračio sve svoje ciljeve za financijsku godinu.
Poslovni prihodi porasli su za 7% tijekom cijele godine na 10,5 milijardi dolara, premašivši rezultat od 9,78 milijardi dolara zabilježen prošle godine.
Poduzeća PepsiCo u Sjevernoj Americi imala su mješoviti udio, budući da je Frito-Lay snack u njihovom vlasništvu postigao rast prihoda od poslovanja i ukupnog prihoda, dok je rudnik pića na tržištu pogodio pad obaju područja.

Ukupni prihodi tvrtke Frito-Lay porasli su za 2% na 15,8 milijardi dolara, a operativni prihodi porasli su 3,5% na 4,82 milijarde dolara, dok je brendovi pića za bilježe pad prihoda od 2% na 20,9 milijardi dolara, dok su operativni prihodi pali 9% na 2,71 milijardu dolara.

Rezultati izvan Sjeverne Amerike bili su općenito snažni, budući da je PepsiCo zabilježio porast prihoda iz poslovanja u regiji Azije, Bliskog istoka i Sjeverne Afrike za 73%, koji je porastao na 1,07 milijardi dolara od 619 milijuna dolara, iako je ukupni prihod na ovom području pao 5% 6,03 milijardi dolara.

U Europi / subsaharskoj Africi, ukupni prihodi PepsiCo porasli su 8% na 11,1 milijardi dolara, a operativni prihodi u ovoj regiji porasli su za 22% na 1,35 milijardi dolara.
Latinska Amerika također je snažno ostvarila rekordno povećanje prihoda od 6% na 7,21 milijardi dolara, a povećanje operativnog prihoda od 2% do 908 milijuna dolara.

Predsjedatelj i izvršni direktor Indra Nooyi izjavio je: 

Zadovoljni smo našim rezultatima za četvrto tromjesečje i punu 2017. godinu. Dostigli smo ili premašili većinu financijskih ciljeva koje smo postavili početkom godine.
Isporučili smo ove rezultate usred dinamičnog maloprodajnog okruženja u promjenjivom krajobrazu potrošača.
Odredbama nedavno usvojenog poreznog zakonodavstva očekuje se da ćemo smanjiti porez na dohodak 2018. godine za naše poslovanje u Sjedinjenim Američkim Državama, naša najveća tržišta.
Očekujemo da će prednosti Zakona o TCJ omogućiti daljnje jačanje poslovanja jačanjem vještina naših suradnika koji su spremni za budućnost; dodavanje novih digitalnih i e-trgovinskih mogućnosti da postanu konkurentnijima; ubrzavanje kapitalnih ulaganja za povećanje proizvodnih kapaciteta i učinkovitost poslovanja; i povećavajući povrat novca našim dioničarima tijekom vremena.
Kao odraz našeg povjerenja u perspektive rasta našeg poslovanja, očekujemo da ćemo 2018. godine donijeti 9% -tnu rast osnovne konstantne zarade po dionici, te smo danas objavili porast od 15% godišnje dividende po dionici, počevši od lipnja 2018. godine, što predstavlja naš 46. uzastopni godišnji porast
 

(www.foodbev.com)
 

 


Nazad
 
 
 
 
back to top