InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 10.12.2018 || Vinarija Tomić ponosni je partner projekta „Sigurnim putem dalje”  |  Advent priprema Dane otvorenih butelja  |   Zavirite u ELFS & bubbles!  |  Predstavljanje vinarije Zorić  |  Fuliranje s prstohvatom blagdanske čarolije na Strossmayerovom trgu  |  Dani jadranskih lignji u sjeverozapadnoj Istri  |  Vinske zvijezde 2018  |  Vina Belje imaju najbolju turističku ponudu u Slavoniji i Podunavlju   |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2018  |  Adria Hotel Forum 2019 održat će se u Beogradu!  |  Mediteranska lakoća postojanja  |  Mirisi, okusi i boje otoka Hvara u Zagrebu  |  Gin Woodland ove godine osvojio čak 11 prestižnih svjetskih nagrada  |   Rabljani nastavljaju nizati vrijedne turističke nagrade  |  Fuliranje, uskoro otvara svoja vrata na Strossmayerovom trgu  |  Vino i čokolada: boje, okusi i misli Mediterana  |  Dodijeljene Vinart nagrade  |  Dvodnevna stručna edukacija pod vodstvom chefa Davida Skoke   |  Restoran Kalelarga u novom ruhu i s novim vlasnicima  |  12. Kongres hrvatskog kampinga u Termama Tuhelj  |   ||
   

2. HoReCa MeetUp: Pomoć ugostiteljima

11.04.2018

U utorak, 10. travnja, METRO je na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr - besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrirati i u postojeće web stranice. Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o tvrtki ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno. 
 

METRO malim i srednjim poduzetnicima želi osigurati pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica utjecala na rast broja gostiju . Zato je prvi korak METRO-a svim ugostiteljima omogućiti da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija", izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor METRO Cash & Carry Hrvatska

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na tražilicama te izravnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu. 

Ugostiteljima i hotelijerima pridružio se i Mirko Herceg, savjetnik ministra turizma, a digitalne trendove okupljenima je predstavio Arnd Philipp Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posjetitelja. Mia Bezjak, voditeljica marketinga Cateringa Kvatrić, istaknula je kako trendovi idu u smjeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na višu razinu. Luka Jureško, voditelj marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu pronaći kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.  

Za podršku pri otvaranju web stranice putem eatbu.hr, hotelijeri i ugostitelji mogu se obratiti stručnom osoblju u bilo kojem METRO centru u Hrvatskoj ili na besplatni telefon 0800 111 550.



Nazad
 
 
 
 
back to top