InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 25.03.2019 || Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |  Središnji stručni skup vinogradara i vinara Hrvatske u četvrtak i petak u Požegi   |   ||
   

2. HoReCa MeetUp: Pomoć ugostiteljima

11.04.2018

U utorak, 10. travnja, METRO je na drugom HoReCa MeetUpu u Zagrebu pred više od 100 hotelijera i ugostitelja predstavio eatbu.hr - besplatan i jednostavan alat za izradu i hosting web stranica namijenjen ugostiteljima te besplatnu aplikaciju za online rezervacije koju je moguće integrirati i u postojeće web stranice. Za izradu web stranice putem eatbu.hr potrebno je 10 minuta, a nakon unosa podataka o tvrtki ili obrtu te uslugama i ponudi, novu web stranicu moguće je uređivati i održavati potpuno besplatno. 
 

METRO malim i srednjim poduzetnicima želi osigurati pristup prednostima digitalizacije u unapređenju i razvoju poslovanja. Čak 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra kako je web stranica utjecala na rast broja gostiju . Zato je prvi korak METRO-a svim ugostiteljima omogućiti da bez dodatnih troškova, brzo i jednostavno, svom poslovanju osiguraju digitalnu prisutnost i dosegnu potrošače kojima je internet osnovni izvor informacija", izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor METRO Cash & Carry Hrvatska

Zahvaljujući SEO optimizaciji koja osigurava bolje pozicioniranje web stranice na tražilicama te izravnoj integraciji u Google Maps, eatbu.hr dodatno doprinosi vidljivosti restorana, hotela i kafića na internetu. 

Ugostiteljima i hotelijerima pridružio se i Mirko Herceg, savjetnik ministra turizma, a digitalne trendove okupljenima je predstavio Arnd Philipp Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG

Na panelu održanom u sklopu drugog HoReCa MeetUpa razgovaralo se o digitalizaciji HoReCa sektora u Hrvatskoj, ekonomiji iskustva, restoranima budućnosti i novoj generaciji posjetitelja. Mia Bezjak, voditeljica marketinga Cateringa Kvatrić, istaknula je kako trendovi idu u smjeru kvalitetnog sadržaja koji komunikaciju na društvenim mrežama diže na višu razinu. Luka Jureško, voditelj marketinga Submarine Burgera osvrnuo se na važnost profila na Google Places, pogotovo za turiste koji na dobro uređenom profilu mogu pronaći kontakt restorana, lokaciju kao i recenzije.  

Za podršku pri otvaranju web stranice putem eatbu.hr, hotelijeri i ugostitelji mogu se obratiti stručnom osoblju u bilo kojem METRO centru u Hrvatskoj ili na besplatni telefon 0800 111 550.



Nazad
 
 
 
 
back to top