InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 08.08.2020 || Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |  Zaplovite mirnim morima u ljeto iz snova  |  Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |   ||
   

BiH: Pobjednički dizajn Ljubiše Gornika na ambalaži Tuborga za šest zemalja regije

12.09.2016
Čekiraj novi limitirani dizajn limenki koji ste vi izabrali! poruka je kompanije Carlsberg za brand Tuborg koji će se u novom ruhu, na milijunima limenki, od ovog mjeseca naći na policama čak šest zemalja regije: BiH, Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bugarske i Mađarske.

Nove vizuale za Tuborg potpisuju mladi dizajneri, Ljubiša Gornik iz BiH i Albena Radeva iz Bugarske. Ovo dvoje umjetnika uspješno je prošlo strogu selekciju stručnog žirija, ali i konzumenata Tuborg piva koji su odlučili da upravo njihovi koncepti budu vizuali na limitiranoj ediciji limenki Tuborga u 2016-oj godini.

Na natječaj, koji je bio otvoren do 10. 1. 2016. prijavilo se ukupno 130 dizajnera iz šest zemalja, a zadatak za sve mlade kreativce bio je da prazan prostor Tuborg ambalaže ispune najboljim dizajnom kojeg mogu osmisliti koristeći se stručnim programima, poput Photoshop-a i Ilustratora.
 
 

U finalni izbor ušlo je ukupno pet radova autora iz regije; dva iz Srbije, dva iz Bugarske i jedan iz Bosne i Hercegovine, Banjalučanina Ljubiše Gornika. 
Za sve finaliste Tuborg je u svibnju osigurao nagradno putovanje u Berlin, na TYPO konferenciju, jednu od najvećih dizajnerskih smotri u svijetu, gdje su imali priliku pratiti predavanja vrhunskih stručnjaka iz svijeta tipografije, dizajna i vizuala komunikacija.

Od pet finalista dva prijedloga dizajna zavrijedila su status pobjednika, a jedan od njih bio je i rad Bosanca Ljubiše Gornika, čije će se ime i dizajn od ovog mjeseca naći na milionima limenki Tuborg piva u šest država regiona. Ovakav vid promocije za ovog mladog dizajnera predstavlja najbolju nagradu.

„Inspiraciju sam našao u elektronskoj glazbi koju sam vizualno povezao s riječima i slova pretvorio u binarni kod koji je grafički i predstavljen na limenci. Ovo je za mene bio veliki izazov zbog toga što Tuborg kao brand zaslužuje da sve u vezi s njim bude vrhunsko. Radujem se da uživo vidim limenku sa svojim dizajnom iz koje ću rado popiti Tuborg", poručio je Ljubiša, kojem će se uskoro želja i ostvariti.



Nazad
 
 
 
 
back to top