InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 11.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

SAD: Philip Morris razvija alternativu cigaretama

04.10.2016
Philip Morris planira investirati dodatnih 100 milijuna dolara u inovativne alternative tradicionalnim cigaretama, rekao je direktor kompanije Andre Kalancupolos.

Pad konzumiranja cigareta u razvijenim zemljama gurnuo je duhansku industriju u ozbiljan problem. Svjetska potrošnja cigareta svake godine pada oko dva do 2, 5 posto.

Pokušavajući ostati lider u tom sektoru, proizvođač Marlbora priopćio je da namjerava proširiti proizvodnju i uvrstiti u prodaju ono što se naziva "proizvod smanjenog rizika”.

Za početak bi ih lansirali u 35 zemlja iduće godine.
Uvjereni smo da ovi proizvodi imaju potencijal transformirati naš posao, rekao je Kalancupolos.

Ranije ove godine Kalancupolos je tvrdio da je njegova kompanija na pragu evolucije s novim "proizvodima smanjenog rizika".

Oni su već napravili iQOS cigaretu, koja je, prema njihovim brojkama, jedna od 30 prodanih cigareta u Tokiju, jednom od test tržišta za ove proizvode.

Novi proizvod podsjeća na olovku. U to se stavlja proizvod koji podsjeća na cigaretu nazvanu HeatStick. iQOS onda zagrijava duhan iz sticka, ali ga ne zapali. To stvara aerosoli koje imaju okus cigarete, ali, kako se kompanija nada, eliminira veći dio nepoželjnih supstanci koje se javljaju tijekom sagorijevanja.

Kompanija je i proširila svoje kapacitete i otvorila u Italiji novu tvornicu za proizvodnju ovih "cigareta”.



Nazad
 
 
 
 
back to top