InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

SAD: Philip Morris razvija alternativu cigaretama

04.10.2016
Philip Morris planira investirati dodatnih 100 milijuna dolara u inovativne alternative tradicionalnim cigaretama, rekao je direktor kompanije Andre Kalancupolos.

Pad konzumiranja cigareta u razvijenim zemljama gurnuo je duhansku industriju u ozbiljan problem. Svjetska potrošnja cigareta svake godine pada oko dva do 2, 5 posto.

Pokušavajući ostati lider u tom sektoru, proizvođač Marlbora priopćio je da namjerava proširiti proizvodnju i uvrstiti u prodaju ono što se naziva "proizvod smanjenog rizika”.

Za početak bi ih lansirali u 35 zemlja iduće godine.
Uvjereni smo da ovi proizvodi imaju potencijal transformirati naš posao, rekao je Kalancupolos.

Ranije ove godine Kalancupolos je tvrdio da je njegova kompanija na pragu evolucije s novim "proizvodima smanjenog rizika".

Oni su već napravili iQOS cigaretu, koja je, prema njihovim brojkama, jedna od 30 prodanih cigareta u Tokiju, jednom od test tržišta za ove proizvode.

Novi proizvod podsjeća na olovku. U to se stavlja proizvod koji podsjeća na cigaretu nazvanu HeatStick. iQOS onda zagrijava duhan iz sticka, ali ga ne zapali. To stvara aerosoli koje imaju okus cigarete, ali, kako se kompanija nada, eliminira veći dio nepoželjnih supstanci koje se javljaju tijekom sagorijevanja.

Kompanija je i proširila svoje kapacitete i otvorila u Italiji novu tvornicu za proizvodnju ovih "cigareta”.



Nazad
 
 
 
 
back to top