InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 16.10.2019 || Konferencija o golf turizmu  |  Kralj delicija istarski pršut u metropoli  |  Splitski briig boutique hotel podiže ljestvicu održivog poslovanja u partnerstvu s Hotezom  |  Zagreb je dobio novu oazu za organizaciju tematskih događanja - Avantgarden Event Square  |  Istarski pršuti u Zagrebu  |  Park Food Fest u Novigradu predstavio nove gastronomske trendove   |   Hrvatski poduzetnici obilježavaju „Dan mojeg poslovanja“  |  Rastoke dobivaju upečatljiv restoran, jelovnik osmislio Mate Janković  |  Wine & Walk by the sea još jednom oduševio 550 zaljubljenika u vino i hranu  |   Proglašen pobjednik natjecanja Julius Meinl Barista Championship   |  Frankovka Miraz Feravina potvrdila šampionsku titulu   |  Park Food Fest: Vrhunsko gastronomsko iskustvo u Novigradu  |  Generacija Z i društvene mreže: Kompliciran odnos   |  Valamar predstavio najveći projekt u hrvatskom turizmu   |  Vinski razgovori uz vina Magistra   |  VINUM.IN - promocija časopisa o vinu  |  Iznimno uspješno održana treća konferencija o cjelogodišnjem turizmu!  |   Najnovije ime na gastronomskoj karti Splita koje ne smijete propustiti  |  Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |   ||
   

SAD: Philip Morris razvija alternativu cigaretama

04.10.2016
Philip Morris planira investirati dodatnih 100 milijuna dolara u inovativne alternative tradicionalnim cigaretama, rekao je direktor kompanije Andre Kalancupolos.

Pad konzumiranja cigareta u razvijenim zemljama gurnuo je duhansku industriju u ozbiljan problem. Svjetska potrošnja cigareta svake godine pada oko dva do 2, 5 posto.

Pokušavajući ostati lider u tom sektoru, proizvođač Marlbora priopćio je da namjerava proširiti proizvodnju i uvrstiti u prodaju ono što se naziva "proizvod smanjenog rizika”.

Za početak bi ih lansirali u 35 zemlja iduće godine.
Uvjereni smo da ovi proizvodi imaju potencijal transformirati naš posao, rekao je Kalancupolos.

Ranije ove godine Kalancupolos je tvrdio da je njegova kompanija na pragu evolucije s novim "proizvodima smanjenog rizika".

Oni su već napravili iQOS cigaretu, koja je, prema njihovim brojkama, jedna od 30 prodanih cigareta u Tokiju, jednom od test tržišta za ove proizvode.

Novi proizvod podsjeća na olovku. U to se stavlja proizvod koji podsjeća na cigaretu nazvanu HeatStick. iQOS onda zagrijava duhan iz sticka, ali ga ne zapali. To stvara aerosoli koje imaju okus cigarete, ali, kako se kompanija nada, eliminira veći dio nepoželjnih supstanci koje se javljaju tijekom sagorijevanja.

Kompanija je i proširila svoje kapacitete i otvorila u Italiji novu tvornicu za proizvodnju ovih "cigareta”.



Nazad
 
 
 
 
back to top