InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 18.12.2017 || Kompanija My Place Hoteli otvara prvi objekt u Tennesseeju   |  Umjerena konzumacija alkohola - pozitivan učinak na zdravlje   |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Dubai Tourist uz pomoć WeChata za turiste uvodi digitalne mape grada  |  6 savjeta kako provesti ove blagdane  |  Zimski ručak Apetita koji će vas oduševiti  |  OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara   |  Prijave za posao u ugostiteljstvu na najnižim razinama u posljednje tri godine   |  METRO Cash & Carry ostvario rast prodaje  |  Le Bistro Esplanade predstavlja novi zimski jelovnik   |  Uskoro novi hoteli grupacije Hilton   |  Marija Borić preporuča grofovski odrezak Dvorca Mihanović  |  Kompaniji Rémy Cointreau raste profit za 11,8% u prvoj polovici godine   |  Adria Hotel Forum u Zagreb ponovno dovodi ključne međunarodne hotelske i investicijske aktere  |  Smjeli predstavio vrhunsku delikatesu – pršut od crne slavonske svinje  |  Heineken investira 6,4 milijuna eura u jačanje proizvodnje u Španjolskoj  |  Coca-Cola HBC u pregovorima za kupnju MB Impexa  |  Jim Beam predstavlja pametni dekanter   |  Počinje projekt Eko-paket   |  Brojni kvizoljupci na nultom izdanju novog pub kviza u Pivani   |   ||
   

Svijet: Pernod Ricard najavljuje povećanje prodaje u 2017.

04.10.2017

Svjetski poznati proizvođač alkoholnih pića objavio je da očekuje rast prodaje od 3,6% za 2017. godinu. Iz kompanije objašnjavaju da su projekcije napravljene na osnovi rasta prodaje 11 od 13 brandova, među kojima su i dva najpoznatija Jameson i Martell. 

 

Iz rukovodstva Pernod Ricarda ističu da će cjelokupna 2017. godina biti vrlo dobra i da su projekcije napravljene na osnovi porasta prihoda u prvih osam mjeseci ove godine. 
Svjetski gigant u proizvodnji alkoholnih pića ističe da je najveći rast zabilježen u SAD-u, Istočnoj Europi i Kini. Porastu prodaje značajno su pridonijele i promjene u portfelju pića, odnosno uvođenje novih brandova poput Smooth Ambler, Del Maguey i Ungava.
Na osnovi projekcija koje su napravljene za 2018. godinu, u kompaniji očekuju da će iduća godina biti uspješnija i predviđaju rast prihoda između 3 i 5%.
 


Nazad
 
 
 
 
back to top