InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Svijet: Pernod Ricard najavljuje povećanje prodaje u 2017.

04.10.2017

Svjetski poznati proizvođač alkoholnih pića objavio je da očekuje rast prodaje od 3,6% za 2017. godinu. Iz kompanije objašnjavaju da su projekcije napravljene na osnovi rasta prodaje 11 od 13 brandova, među kojima su i dva najpoznatija Jameson i Martell. 

 

Iz rukovodstva Pernod Ricarda ističu da će cjelokupna 2017. godina biti vrlo dobra i da su projekcije napravljene na osnovi porasta prihoda u prvih osam mjeseci ove godine. 
Svjetski gigant u proizvodnji alkoholnih pića ističe da je najveći rast zabilježen u SAD-u, Istočnoj Europi i Kini. Porastu prodaje značajno su pridonijele i promjene u portfelju pića, odnosno uvođenje novih brandova poput Smooth Ambler, Del Maguey i Ungava.
Na osnovi projekcija koje su napravljene za 2018. godinu, u kompaniji očekuju da će iduća godina biti uspješnija i predviđaju rast prihoda između 3 i 5%.
 


Nazad
 
 
 
 
back to top