InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 11.12.2019 || Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom Branimir mingle mallu  |  Nezaboravno božićno druženje uz omiljene Franck čajeve i zanimljive koktele s čajem  |  Vinarija Jakopić na promociji u International Business Hotelu predstavila svu raskoš svojih etiketa  |  Vino uz žlicu (i vješalicu) u Magazinskoj kleti  |  Dvadeset šest hrvatskih tvrtki na sajmu luksuznog turizma ILTM   |  Novo ruho Škrleta moslavačkih vinara  |  Vinski razgovori uz vinariju Poletti  |  Počeo je gourmingle na Fuliranju   |  Francuski paradoks u Feričancima  |  Gault&Millau Croatia i Kotányi – predblagdanska gastronomija sa ženskim potpisom  |  Subway otvara svoj drugi restoran u samom centru Zagreba  |  Humanoidni robot Viktorija novi je promotor turističke ponude Zagrebačke županije  |  Beč ovaj tjedan postaje raj za pivoljupce  |  Istraživanje MasterIndex otkriva: 48% nas planira zimovanje u inozemstvu, a najpopularnija su advent  |  G.E.T. Awards: Bijeli grozd 2019  |  Čarobni spa svijet koji ćete obožavati ove zime  |  Vinski razgovori uz vina Pilato   |  Fuliranje is coming to town  |  Špin na zagrebačkoj špici   |  Sudjelujte na 14. VINOcomu  |   ||
   

SAD: PepsiCo pokrenuo agendu održivosti do 2025.

10.11.2016
Kompanija PepsiCo, Inc. najavila je ambicioznu globalnu agendu održivosti kreiranu da potakne trajni poslovni rast na način koji uzima u obzir potrebe potrošača i društva. 
 
Platforma Poslovanje sa svrhom za predstojeće desetljeće fokusira se na tri osnovna prioriteta: pružanje doprinosa boljem zdravlju i većem blagostanju putem proizvoda koje prodaje; zaštita planeta i zajednica u kojima posluje te osnaživanje ljudi širom svijeta. Nove inicijative kompanije predstavljaju nastavak desetljetne posvećenosti pionirskoj viziji pokrenutoj 2006. godine, navodi se u priopćenju.
 
 

Napori kompanije uključuju određene ciljeve do 2025. godine u pogledu nastavka transformacije portfelja proizvoda hrane i pića kompanije PepsiCo, doprinosa održivijem globalnom sustavu proizvodnje hrane i pružanja pomoći u ostvarivanju napretka lokalnih zajednica. 

Kako bi uspjele u današnjem nestabilnom i promjenjivom svijetu, korporacije moraju tri stvari raditi iznimno dobro: fokusirati se na ostvarivanje vrhunskih financijskih rezultata, raditi to na način koji je održiv tijekom vremena te reagirati na potrebe društva, rekla je Indra Nuji, predsjednica i generalna direktorica kompanije PepsiCo. 

Nazad
 
 
 
 
back to top