InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 16.10.2019 || Konferencija o golf turizmu  |  Kralj delicija istarski pršut u metropoli  |  Splitski briig boutique hotel podiže ljestvicu održivog poslovanja u partnerstvu s Hotezom  |  Zagreb je dobio novu oazu za organizaciju tematskih događanja - Avantgarden Event Square  |  Istarski pršuti u Zagrebu  |  Park Food Fest u Novigradu predstavio nove gastronomske trendove   |   Hrvatski poduzetnici obilježavaju „Dan mojeg poslovanja“  |  Rastoke dobivaju upečatljiv restoran, jelovnik osmislio Mate Janković  |  Wine & Walk by the sea još jednom oduševio 550 zaljubljenika u vino i hranu  |   Proglašen pobjednik natjecanja Julius Meinl Barista Championship   |  Frankovka Miraz Feravina potvrdila šampionsku titulu   |  Park Food Fest: Vrhunsko gastronomsko iskustvo u Novigradu  |  Generacija Z i društvene mreže: Kompliciran odnos   |  Valamar predstavio najveći projekt u hrvatskom turizmu   |  Vinski razgovori uz vina Magistra   |  VINUM.IN - promocija časopisa o vinu  |  Iznimno uspješno održana treća konferencija o cjelogodišnjem turizmu!  |   Najnovije ime na gastronomskoj karti Splita koje ne smijete propustiti  |  Otvorena Majstor kuhar akademija  |  Ove godine 100 milijuna noćenja ostvareno tjedan dana ranije nego 2018. godine!  |   ||
   

SAD: PepsiCo pokrenuo agendu održivosti do 2025.

10.11.2016
Kompanija PepsiCo, Inc. najavila je ambicioznu globalnu agendu održivosti kreiranu da potakne trajni poslovni rast na način koji uzima u obzir potrebe potrošača i društva. 
 
Platforma Poslovanje sa svrhom za predstojeće desetljeće fokusira se na tri osnovna prioriteta: pružanje doprinosa boljem zdravlju i većem blagostanju putem proizvoda koje prodaje; zaštita planeta i zajednica u kojima posluje te osnaživanje ljudi širom svijeta. Nove inicijative kompanije predstavljaju nastavak desetljetne posvećenosti pionirskoj viziji pokrenutoj 2006. godine, navodi se u priopćenju.
 
 

Napori kompanije uključuju određene ciljeve do 2025. godine u pogledu nastavka transformacije portfelja proizvoda hrane i pića kompanije PepsiCo, doprinosa održivijem globalnom sustavu proizvodnje hrane i pružanja pomoći u ostvarivanju napretka lokalnih zajednica. 

Kako bi uspjele u današnjem nestabilnom i promjenjivom svijetu, korporacije moraju tri stvari raditi iznimno dobro: fokusirati se na ostvarivanje vrhunskih financijskih rezultata, raditi to na način koji je održiv tijekom vremena te reagirati na potrebe društva, rekla je Indra Nuji, predsjednica i generalna direktorica kompanije PepsiCo. 

Nazad
 
 
 
 
back to top