InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

SAD: PepsiCo pokrenuo agendu održivosti do 2025.

10.11.2016
Kompanija PepsiCo, Inc. najavila je ambicioznu globalnu agendu održivosti kreiranu da potakne trajni poslovni rast na način koji uzima u obzir potrebe potrošača i društva. 
 
Platforma Poslovanje sa svrhom za predstojeće desetljeće fokusira se na tri osnovna prioriteta: pružanje doprinosa boljem zdravlju i većem blagostanju putem proizvoda koje prodaje; zaštita planeta i zajednica u kojima posluje te osnaživanje ljudi širom svijeta. Nove inicijative kompanije predstavljaju nastavak desetljetne posvećenosti pionirskoj viziji pokrenutoj 2006. godine, navodi se u priopćenju.
 
 

Napori kompanije uključuju određene ciljeve do 2025. godine u pogledu nastavka transformacije portfelja proizvoda hrane i pića kompanije PepsiCo, doprinosa održivijem globalnom sustavu proizvodnje hrane i pružanja pomoći u ostvarivanju napretka lokalnih zajednica. 

Kako bi uspjele u današnjem nestabilnom i promjenjivom svijetu, korporacije moraju tri stvari raditi iznimno dobro: fokusirati se na ostvarivanje vrhunskih financijskih rezultata, raditi to na način koji je održiv tijekom vremena te reagirati na potrebe društva, rekla je Indra Nuji, predsjednica i generalna direktorica kompanije PepsiCo. 

Nazad
 
 
 
 
back to top