InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 05.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Hrvatska: Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK

19.02.2020
Poslovni turizam postaje sve zanimljiviji domaćoj struci jer liječi našu najveću boljku – sezonalnost. Stoga je u Hrvatskoj gospodarskoj komori osnovana Zajednica poslovnog turizma čiji je cilj jačanje i razvoj upravo tog segmenta turističke ponude.
 
 
 
Jasmina Bilać, vlasnica putničke agencije ProConventa, izabrana je za predsjednicu novoosnovane Zajednice poslovnog turizma Hrvatske gospodarske komore, a njen će zamjenik biti Pavle Marković iz Ban toursa. 

Bilać je pozvala da se članovi Zajednice što više aktiviraju u realizaciji svojih potreba, ali i educiranju stručnjaka kako bi se standard struke još više podigao. „Želim da budemo što prepoznatljiviji u svijetu, ne samo kao destinacija sunca i mora nego i po kvalitetnoj kongresnoj ponudi. Dakle, promocija i edukacija su nam prioriteti, a veliki naglasak ćemo staviti i na suradnju s drugim institucijama poput nadležnog ministarstva i HTZ-a", istaknula je Bilać.

Pomoćnik ministra turizma Robert Pende naglasio je da se proizvod poslovnih skupova prema Strategiji razvoja turizma do 2020. godine smatra jednim od potencijalno važnijih turističkih proizvoda Hrvatske. „Unatoč povremenim oscilacijama, tržišni trendovi upućuju na globalno stabilan rast ovog proizvoda, što se reflektira i na performanse u Hrvatskoj.
 
Percipira nas se kao atraktivnu i poželjnu destinaciju poslovnih skupova, a oni su idealni za produljenje sezone, bolju iskorištenost hotelskih kapaciteta i povećanje turističke potrošnje. Ne smijemo zanemariti niti prilike za generiranje nove odmorišne potražnje konvertiranjem poslovnih gostiju", istaknuo je Pende. Voditeljica Kongresnog odjela HTZ-a Karla Brnobić Vojvodić pozdravila je osnivanje Zajednice poslovnog turizma HGK i najavila kvalitetnu buduću suradnju. „HTZ od svog osnutka sustavno podržava kongresni turizam, a posljednjih godina sve intenzivnije ulažemo u taj segment", kazala je Brnobić Vojvodić pa najavila planove za 2020. godinu koji obuhvaćaju širok spektar aktivnosti – od sudjelovanja na svjetskim kongresnim burzama, preko organizacije radionica i prezentacija stranim kupcima, do organizacije studijskih i inspekcijskih putovanja i marketinških aktivnosti.

Hrvatska trenutno predsjeda Vijećem EU, a kako se organizacija predsjedanja u velikom dijelu vrti oko kvalitetne ponude kongresnog i srodnog sadržaja, HTZ u suradnji s MVEP-om koristi priliku za dodatno brendiranje naše zemlje kao sigurne i kvalitetne kongresne destinacije.


Nazad
 
 
 
 
back to top