InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.10.2017 || 3. FMCG Summit Zagreb - prijavite se na vrijeme!  |  Novo mjesto za izlazak u Zagrebu: Hugo's  |  Na Bliskom istoku i u Africi uskoro 23 Marriottova branda  |  U Esplanadi predstavljeni noviteti Naturavita čajeva  |  AccorHotels nadmeće se za kupnju australske Mantra Grupe  |  HEINEKEN Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu  |  METRO obilježio drugi međunarodni dan malih i srednjih poduzetnika  |  Održano prvo profesionalno natjecanje u pripremi espressa u skladu s Specialty Coffee Association  |  Glenfiddich proširuje eksperimentalnu seriju s Winter Stormom  |  Tvrtka Vinolog jedini je distributer vina Plantaže za Hrvatsku  |  Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“  |  AWT ulazi u HoReCa kanal  |  Aperitivo bar – dvije etaže čistog užitka  |  BEST STAY 2017: 19-20. listopada 2017, Hotel Park Split  |  Vinarija Tomić predstavlja Plavac Mali 2011 barrique  |  Hrvatski Telekom predstavio jedinstveno rješenje za hotele budućnosti   |  GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice  |  InHoreca br. 18 uskoro u vašem ugostiteljskom objektu  |  Poslovi u turizmu: Rast od 27% u odnosu na prošlu godinu  |  Može li hrvatski turizam 365?  |   ||
   

Hrvatska: Održana 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?“

11.10.2017
U prepunoj dvorani hotela Sheraton održana je 1. konferencija o cjelogodišnjem turizmu „Može li hrvatski turizam 365?". Uz brojne regionalne i hrvatske stručnjake i lidere u turizmu aktualizirana je tema cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj te ključnih izazova koje ona nosi.

Visoka sezonalnost turizma i dosezanje infrastrukturnih i drugih maksimuma u ljetnim mjesecima te niska turistička zastupljenost u kontinentalnom dijelu Hrvatske realna je slika hrvatskog turizma, koja nas zabrinjava.

Kako produljiti sezonu i kako pokrenuti turistički razvoj kontinentalne Hrvatske bile su glavne teme konferencije o kojima su raspravljali vrhunski stručnjaci za turizam iz regije – Christopher Hinteregger i Karin Stephani Niederer iz Austrije, Maria Pap iz Mađarske, Peter Vesenjak i Maja Pak iz Slovenije, Tim Clancy iz Irske i BiH, te brojni lideri domaćeg turizma – Ivana Budin Arhanić, Kristian Šustar, Nedjeljko Pinezić, Ivana Kolar, Boris Žgomba, Jako Andabak, Joe Bašić, Nenad Nizić, Ronald Korotaj, i drugi. Predstavili su pozitivna iskustva i najbolje regionalne prakse te iznijeli svoja viđenja problematike, potencijala i mogućih aktivnosti za daljnji razvoj.
 
 

Robert Pende pomoćnik ministra turizma Hrvatske smatra da da bi cjelogodišnji turizam donio brojne prednosti i blagodati, pogotovo u kontinentalnom dijelu zemlje, označivši da za taj razvoj nedostaje infrastrukture, ali i da bi postojeće smještajne i druge kapacitete trebalo bolje koristiti. Istaknuo je kako hrvatski turizam može i mora 365, ali je to proces u kojem moraju sudjelovati svi, od stanovnika i poduzetnika do vlasti na svim razinama.

Zdravko Počivalšek, ministar gospodarstva Slovenije istaknuo je Turizam je lokalna priča koja se prodaje na globalnom tržištu. Ugled turizma kao izvanrednog poslodavca, generatora prihoda, s obzirom na izvoz putovanja, dobrobiti i kvalitete života, na globalnoj se razini poremetio. Overtourism postaje mainstream. Stoga danas nije dovoljno razmišljati o redizajnu. Trebamo potpuno nov koncept razmišljanja i jasnu zajedničku viziju. U Sloveniji smo proveli opsežan proces pripreme nove Strategije održivog rasta slovenskog turizma do 2021.g.. Potrebna su brojna ulaganja, novi poslovni modeli, restrukturiranje hotelskih tvrtki na državnoj razini, zelene inovacije i proizvodi s većom dodanom vrijednošću koji će uvjeriti zahtjevnog posjetitelja koji traži autentična iskustva – i za to je spreman platiti više.

Konferenciju je zaključila organizatorica konferencije Ivana Kolar: Na kraju ove konferencije jasno se iskristaliziralo da postoji želja za cjelogodišnjim turizmom, ali da je potrebna inicijativa i aktivnost. Ako aktivno radimo mogu se dogoditi promjene. Ukupna efikasnost našeg rada mora biti veća. Na razini države potrebno je napraviti strategiju cjelogodišnjeg turizma i jaču promociju te uključiti kontinentalnu hrvatsku u razvojnu priču turizma. Dobro bi nam došli i poticaji za nove projekte, edukacija stanovništva, osiguravanje povoljnih financijskih sredstava iz EU fondova, olakšavanje prepreka i osiguranja nužne infrastrukture.
 
 

Hrvatska može razviti turizam 365 koristeći neke od iskustava drugih uspješnih zemalja poput Austrije, Slovenije i Mađarske. No, to sve je dio dugoročnog procesa koji nije moguće realizirati preko noći, niti je zadatak samo države. To je zadatak svih nas koji smo još uvijek nedovoljno povezani, još uvijek dijelimo Hrvatsku na kontinentalnu i morsku, dijelimo je po županijama i pojedinim mjestima.

Poanta ove konferencije je povezivanje i suradnja i razmišljanje izvan lokalne zajednice. Hrvatska mora biti jedna destinacija. Pred nama su 2 zadatka – produžiti sezonu tamo gdje smo dobri i razviti atraktivnu cjelogodišnju ponudu na kontinentu gdje je to moguće. Povežimo naše ciljeve, naše aktivnosti, naše proizvode i doživljaje i naposljetku – naše zajedničke rezultate. – istaknula je Kolar.



Nazad
 
 
 
 
back to top