InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 30.11.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Svijet: Održan METRO Accelerator Demo day

21.02.2019
Hrvatski startup Trakbar predstavio je svoje poslovno rješenje za barove i restorane pred više od 150 međunarodnih investitora koji su se okupili na Demo Dayju u Berlinu.
 
 
 
U sklopu Demo Daya 10 najboljih startupova, finalista globalnog programa METRO Accelerator powered by Techstars prezentiralo je svoja tehnološka rješenja za HoReCa sektor. 
U probranom društvu najboljih svjetskih startupova našao se i zagrebački Trakbar – pametna poslovna inteligencija koja malim i srednjim barovima te restoranima olakšava donošenje svakodnevnih odluka kroz precizno predviđanje prometa, potrošnje i stanja zaliha. Na taj način, Trakbar omogućuje ugostiteljima optimizaciju cjelokupnog poslovanja koja štedi vrijeme i novac. Trakbar koristi umjetnu inteligenciju za predviđanje prometa i prodaje pojedinog artikla vise od 30 dana unaprijed, a postiže točnost predviđanja od 90%, uz veoma jednostavan način korištenja. Sustav je u potpunosti prilagođen ugostitelju i pomaže mu u donošenju odluka, od malih svakodnevnih, do strateških kojima odlučuje o sudbini svojeg biznisa.
 
„Poslovnu inteligenciju Trakbar razvijamo već tri godine i njome želimo manjim i neovisnim ugostiteljima omogućiti pristup rješenjima koja su do sada bila rezervirana samo za velike korporacije. Sudjelovanje u programu METRO Accelerator bila je odlična prilika da uslugu razvijamo pod mentorstvom stručnjaka i predstavimo pred međunarodnim investitorima, a glavni motiv sudjelovanja u programu i suradnje s METRO-om za nas je bio pronalazak partnera koji nam može pomoći u izlasku na najveća ugostiteljska tržišta Europe. METRO se pokazao kao idealan partner jer se radi o inovativnoj kompaniji koja puno ulaže u razvoj digitalizacije HoReCa sektora i rano su prepoznali potencijal digitalizacije ugostiteljske industrije", naglasila je suosnivačica Trakbara Gabrijela Lovrić, koja je Trakbar predstavila investitorima u Berlinu zajedno s partnerom suosnivačem Igor Švehlom.  

U protekla tri mjeseca, više od 200 međunarodnih mentora je u sklopu programa METRO Accelerator powered by Techstars radilo sa startupovima na razvoju i optimizaciji poslovnih modela te testiranju poslovnih rješenja. U sklopu programa, svih deset startupova primilo je i financijsku podršku u iznosu od 120.000 eura, a na Demo Dayju u Berlinu oni najuspješniji su pronašli investitore koji će dalje razvijati njihova poslovna rješenja. 
METRO Cash & Carry, kao vodeći veletrgovac na HoReCa tržištu kontinuirano doprinosi razvoju tehnoloških inovacija koje omogućuju daljnju digitalizaciju HoReCa sektora.
 
Početkom 2019. METRO je lansirao DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) – digitalnu platformu koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja poput besplatne usluge za izradu web stranica, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana.



Nazad
 
 
 
 
back to top