InHoReCa in your country:
|
|
![]() |
HRVATSKA | Petak, 26.02.2021 | || | || |
Svijet: Održan METRO Accelerator Demo day21.02.2019
Hrvatski startup Trakbar predstavio je svoje poslovno rješenje za barove i restorane pred više od 150 međunarodnih investitora koji su se okupili na Demo Dayju u Berlinu.
![]() U sklopu Demo Daya 10 najboljih startupova, finalista globalnog programa METRO Accelerator powered by Techstars prezentiralo je svoja tehnološka rješenja za HoReCa sektor. U probranom društvu najboljih svjetskih startupova našao se i zagrebački Trakbar – pametna poslovna inteligencija koja malim i srednjim barovima te restoranima olakšava donošenje svakodnevnih odluka kroz precizno predviđanje prometa, potrošnje i stanja zaliha. Na taj način, Trakbar omogućuje ugostiteljima optimizaciju cjelokupnog poslovanja koja štedi vrijeme i novac. Trakbar koristi umjetnu inteligenciju za predviđanje prometa i prodaje pojedinog artikla vise od 30 dana unaprijed, a postiže točnost predviđanja od 90%, uz veoma jednostavan način korištenja. Sustav je u potpunosti prilagođen ugostitelju i pomaže mu u donošenju odluka, od malih svakodnevnih, do strateških kojima odlučuje o sudbini svojeg biznisa.„Poslovnu inteligenciju Trakbar razvijamo već tri godine i njome želimo manjim i neovisnim ugostiteljima omogućiti pristup rješenjima koja su do sada bila rezervirana samo za velike korporacije. Sudjelovanje u programu METRO Accelerator bila je odlična prilika da uslugu razvijamo pod mentorstvom stručnjaka i predstavimo pred međunarodnim investitorima, a glavni motiv sudjelovanja u programu i suradnje s METRO-om za nas je bio pronalazak partnera koji nam može pomoći u izlasku na najveća ugostiteljska tržišta Europe. METRO se pokazao kao idealan partner jer se radi o inovativnoj kompaniji koja puno ulaže u razvoj digitalizacije HoReCa sektora i rano su prepoznali potencijal digitalizacije ugostiteljske industrije", naglasila je suosnivačica Trakbara Gabrijela Lovrić, koja je Trakbar predstavila investitorima u Berlinu zajedno s partnerom suosnivačem Igor Švehlom.
METRO Cash & Carry, kao vodeći veletrgovac na HoReCa tržištu kontinuirano doprinosi razvoju tehnoloških inovacija koje omogućuju daljnju digitalizaciju HoReCa sektora.
Početkom 2019. METRO je lansirao DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) – digitalnu platformu koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja poput besplatne usluge za izradu web stranica, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana. Nazad
|
|
|