InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 10.04.2020 || U Saboru izglasani voucheri za putovanja - spas za likvidnost turističkih agencija  |  Bez turizma tekući račun platne bilance ide u minus  |  Domaće gastro delicije putuju Hrvatskom  |  Vinske zvijezde u doba koronvirusa  |  Valamar odgovorno i sustavno provodi preporučene mjere prevencije  |  Peti Vinart Grand Tasting ponovo okupio najbolje vinare  |  Zeleni Grif za Dan Svetog Patrika   |  Vinski razgovori uz Erdutske vinograde i mlade, kreativne goste   |  Predstavljeno novo izdanje vodiča Gault&Millau Croatia 2020  |  Najveća turistička kompanija u Hrvatskoj u 2019. ostvarila 2,22 milijardi kuna prihoda i rast od 10%  |  Saznajte sve o Wine VIP Eventu  |  Hrvatska bogatija za još dva restorana s prestižnom MICHELINOVOM zvjezdicom  |  Chef Hrvoje Zirojević fantastičnim delicijama najavio treće izdanje Gault&Millau vodiča za Hrvatsk  |  Talijanska slastičarka koja obožava hrvatsku makovnjaču  |  Vinski razgovori uz vina i likere Fiolić i najavu Zadar Wine Festivala   |  Aminess jedina turistička kompanija nagrađena certifikatom Poslodavac Partner  |  Najbolji hostel na svijetu dolazi na prvu hrvatsku konferenciju o hostelima   |  Osnovana Zajednica poslovnog turizma HGK  |   Vanja Halilović imenovana na poziciju direktorice marketinga tvrtke Kutjevo d.d.  |  Vinart Grand Tasting - nezaobilazno mjesto za sve koji se žele ozbiljno baviti vinom  |   ||
   

Svijet: Održan METRO Accelerator Demo day

21.02.2019
Hrvatski startup Trakbar predstavio je svoje poslovno rješenje za barove i restorane pred više od 150 međunarodnih investitora koji su se okupili na Demo Dayju u Berlinu.
 
 
 
U sklopu Demo Daya 10 najboljih startupova, finalista globalnog programa METRO Accelerator powered by Techstars prezentiralo je svoja tehnološka rješenja za HoReCa sektor. 
U probranom društvu najboljih svjetskih startupova našao se i zagrebački Trakbar – pametna poslovna inteligencija koja malim i srednjim barovima te restoranima olakšava donošenje svakodnevnih odluka kroz precizno predviđanje prometa, potrošnje i stanja zaliha. Na taj način, Trakbar omogućuje ugostiteljima optimizaciju cjelokupnog poslovanja koja štedi vrijeme i novac. Trakbar koristi umjetnu inteligenciju za predviđanje prometa i prodaje pojedinog artikla vise od 30 dana unaprijed, a postiže točnost predviđanja od 90%, uz veoma jednostavan način korištenja. Sustav je u potpunosti prilagođen ugostitelju i pomaže mu u donošenju odluka, od malih svakodnevnih, do strateških kojima odlučuje o sudbini svojeg biznisa.
 
„Poslovnu inteligenciju Trakbar razvijamo već tri godine i njome želimo manjim i neovisnim ugostiteljima omogućiti pristup rješenjima koja su do sada bila rezervirana samo za velike korporacije. Sudjelovanje u programu METRO Accelerator bila je odlična prilika da uslugu razvijamo pod mentorstvom stručnjaka i predstavimo pred međunarodnim investitorima, a glavni motiv sudjelovanja u programu i suradnje s METRO-om za nas je bio pronalazak partnera koji nam može pomoći u izlasku na najveća ugostiteljska tržišta Europe. METRO se pokazao kao idealan partner jer se radi o inovativnoj kompaniji koja puno ulaže u razvoj digitalizacije HoReCa sektora i rano su prepoznali potencijal digitalizacije ugostiteljske industrije", naglasila je suosnivačica Trakbara Gabrijela Lovrić, koja je Trakbar predstavila investitorima u Berlinu zajedno s partnerom suosnivačem Igor Švehlom.  

U protekla tri mjeseca, više od 200 međunarodnih mentora je u sklopu programa METRO Accelerator powered by Techstars radilo sa startupovima na razvoju i optimizaciji poslovnih modela te testiranju poslovnih rješenja. U sklopu programa, svih deset startupova primilo je i financijsku podršku u iznosu od 120.000 eura, a na Demo Dayju u Berlinu oni najuspješniji su pronašli investitore koji će dalje razvijati njihova poslovna rješenja. 
METRO Cash & Carry, kao vodeći veletrgovac na HoReCa tržištu kontinuirano doprinosi razvoju tehnoloških inovacija koje omogućuju daljnju digitalizaciju HoReCa sektora.
 
Početkom 2019. METRO je lansirao DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) – digitalnu platformu koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja poput besplatne usluge za izradu web stranica, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana.



Nazad
 
 
 
 
back to top