InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 04.07.2020 || Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |  Vinolog predstavlja: Wine to go - uživanje u vinu bilo kada i bilo gdje  |   ||
   

Svijet: Održan METRO Accelerator Demo day

21.02.2019
Hrvatski startup Trakbar predstavio je svoje poslovno rješenje za barove i restorane pred više od 150 međunarodnih investitora koji su se okupili na Demo Dayju u Berlinu.
 
 
 
U sklopu Demo Daya 10 najboljih startupova, finalista globalnog programa METRO Accelerator powered by Techstars prezentiralo je svoja tehnološka rješenja za HoReCa sektor. 
U probranom društvu najboljih svjetskih startupova našao se i zagrebački Trakbar – pametna poslovna inteligencija koja malim i srednjim barovima te restoranima olakšava donošenje svakodnevnih odluka kroz precizno predviđanje prometa, potrošnje i stanja zaliha. Na taj način, Trakbar omogućuje ugostiteljima optimizaciju cjelokupnog poslovanja koja štedi vrijeme i novac. Trakbar koristi umjetnu inteligenciju za predviđanje prometa i prodaje pojedinog artikla vise od 30 dana unaprijed, a postiže točnost predviđanja od 90%, uz veoma jednostavan način korištenja. Sustav je u potpunosti prilagođen ugostitelju i pomaže mu u donošenju odluka, od malih svakodnevnih, do strateških kojima odlučuje o sudbini svojeg biznisa.
 
„Poslovnu inteligenciju Trakbar razvijamo već tri godine i njome želimo manjim i neovisnim ugostiteljima omogućiti pristup rješenjima koja su do sada bila rezervirana samo za velike korporacije. Sudjelovanje u programu METRO Accelerator bila je odlična prilika da uslugu razvijamo pod mentorstvom stručnjaka i predstavimo pred međunarodnim investitorima, a glavni motiv sudjelovanja u programu i suradnje s METRO-om za nas je bio pronalazak partnera koji nam može pomoći u izlasku na najveća ugostiteljska tržišta Europe. METRO se pokazao kao idealan partner jer se radi o inovativnoj kompaniji koja puno ulaže u razvoj digitalizacije HoReCa sektora i rano su prepoznali potencijal digitalizacije ugostiteljske industrije", naglasila je suosnivačica Trakbara Gabrijela Lovrić, koja je Trakbar predstavila investitorima u Berlinu zajedno s partnerom suosnivačem Igor Švehlom.  

U protekla tri mjeseca, više od 200 međunarodnih mentora je u sklopu programa METRO Accelerator powered by Techstars radilo sa startupovima na razvoju i optimizaciji poslovnih modela te testiranju poslovnih rješenja. U sklopu programa, svih deset startupova primilo je i financijsku podršku u iznosu od 120.000 eura, a na Demo Dayju u Berlinu oni najuspješniji su pronašli investitore koji će dalje razvijati njihova poslovna rješenja. 
METRO Cash & Carry, kao vodeći veletrgovac na HoReCa tržištu kontinuirano doprinosi razvoju tehnoloških inovacija koje omogućuju daljnju digitalizaciju HoReCa sektora.
 
Početkom 2019. METRO je lansirao DISH (Digital Innovations and Solutions for Hospitality) – digitalnu platformu koja ugostiteljima nudi digitalna poslovna rješenja poput besplatne usluge za izradu web stranica, korisne informacije o najnovijim gastro trendovima i događanjima, savjete za optimizaciju poslovanja te pristup zajednici kuhara i vlasnika restorana.



Nazad
 
 
 
 
back to top