InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 13.07.2020 || Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |   ||
   

Hrvatska: Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije

29.06.2020
Park prirode Žumberak–Samoborsko gorje, vinska Plešivica, atraktivno Prigorje, ljepote Turopolja i Moslavine, pitoreskna sela, rijeka Sava, jezera Rakitje, Orešje, Kerestinec i Strmec, vožnja skelom od ambijentalnog Samobora do Zaprešića, gradići Velika Gorica,
 
 
Sveti Ivan Zelina, Ivanić, lječilište Naftalan, kurije i dvorci… - sada je prava prilika da ih posjetite. Odmor nikad nije bio bliže! Ovo je novi slogan promotivne kampanje TZ Zagrebačke županije fokusirane je na domaće goste, koja traje do 1. kolovoza.

Od danas ova zelena oaza u srcu Hrvatske ima i novu platformu Odmor nikad bliže, kojom se promoviraju najveće atrakcije, poseban doživljaj odmora, održiv i siguran boravak u destinaciji.
 
„Važan dio kampanje su smještajni kapaciteti, ruralna utočišta i vrhunska eno-gastro ponuda, a upravo kroz ove sadržaje vidimo priliku u pozicioniranju naše županije kao idealne vikend destinacije prvenstveno za stanovnike glavnog grada, ali i za sve one koji istinski uživaju u miru i ljepoti bez masovnog turizma. Zeleni zagrebački prsten nudi mnogo kvalitetnih sadržaja - i to na pola sata od centra Zagreba, pa je sjajna prilika za bijeg od stresa i gradskih gužvi", kaže Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije.

Nova kampanja započela predstavljanjem nekoliko vrhunskih vinara s područja plešivičke, zelinske i moslavačke vinske ceste u vinskoj video razglednici #NazdraviZaBoljeSutra, uz poziv gostima da posjete ovaj nadaleko poznat vinski kraj i kupuju lokalno. 

„Bogata turistička ponuda naše županije rezultat je intenzivne suradnje proizvođača i onih koji nude gostima gotove proizvode. Naglasak je na multisektorskom povezivanju, a osim promocije vinskih cesta, kvalitetnih lokalnih proizvoda naših OPG-ova, kao i ruralnih utočišta, želimo pokazati kako je i ovim izazovnim vremenima moguće stvoriti lanac vrijednosti", zaključuje Alilović. 

Rezervirate li odmor u prvom vikendu srpnja u nekom od utočišta Zagrebačke županije na dar ćete dobiti kupon u vrijednosti 350 kuna koji možete iskoristiti u Designer Outlet Croatia. Vrijeme je da ponovo otkrijemo ljepote Hrvatske.



Nazad
 
 
 
 
back to top