InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 17.07.2018 || Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |   ||
   

UK: OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara

18.12.2017
OTA Insight, podatkovna platforma na cloudu namijenjena hospitality industriji, najavila je financiranje rasta u vrijednosti 20 milijuna dolara.

Eight Roads Ventures vodi prvu rundu financiranja uz sudjelovanje tvrtke F-Prime Capital Partners i prijašnjih investitora. Kompanija će financiranje iskoristiti za razvoj svoje platforme fokusirajući se na strojno učenje i sposobnosti umjetne inteligencije.

OTA Insight pruža voditeljima poslovanja uvid u konkurentske cijene, u online kanale, ocjene i recenzije, kao i specifične tržišne evente i predviđanja potražnje, dakle, u sve što je potrebno za određivanje kratkoročne i dugoročne cjenovne strategije.

Adriaan Coppens, izvršni direktor i suosnivač tvrtke OTA Insight, rekao je: Naš pristup po kojem je kupac uvijek na prvome mjestu omogućio nam je da stvorimo jednostavnu platformu koja pomaže voditeljima poslovanja u širokom spektru različitih vrsta smještaja. Uz pomoć tvrtki Eight Roads Ventures i F-Prime, naša kompanija uspijeva povećati globalnu bazu svojih klijenata i ubrzati isporuku najnovijih poslovnih podataka i analiza za hospitality industriju. 

Gaurav Tuli, principal u tvrtki F-Prime Capital Partners, kaže: U razgovoru s klijentima OTA Insighta nadahnulo nas je koliki je utjecaj proizvoda tvrtke na svakodnevni posao njihovih klijenata. Hospitality tržište vrlo je konkurentno i stalno se mijenja pa analiza podataka tvrtke OTA Insight pomaže voditeljima poslovanja da budu uvijek korak ispred konkurencije. Ponosni smo što smo partneri takvog tima i radujemo se što možemo podržati stalni rast kompanije.

Podatkovnu platformu OTA Insighta trenutačno je izabralo 16.000 objekata u 134 države.  



Nazad
 
 
 
 
back to top