InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Četvrtak, 26.04.2018 || Prvo tromjesečje ostvarilo najbolje rezultate  |  Novi šef uprave Badela je Darko Knez   |  Zagrebačka pivovara ima dvije nove direktorice  |  Pernod Ricard sa snažnim startom u 2018.  |   Nikšićka pivovara Trebjesa uvećela neto dobit za tri puta  |   Četiri zlatne medalje za Tikveška vina  |  Plešivički Portugisci najbolji na svijetu  |   Promocija poznatih talijanskih pjenušaca Villa Sandi  |  Prijavite se za šesti METRO Potentials Ready2Lead  |  Zanimljiv spoj andaluzijskih maslinovih ulja  |  Srijem i Slavonija osvojili Zagrepčane  |  Šampanjska večer u restoranu Spinnaker  |  Jedna od najvećih osnovica za obračun plaća u turizmu  |  Opuštanje u hotelu  |  Proljetni gastro okusi Dvorca Mihanović  |  Veliki potencijal pršutarske proizvodnje  |  Predstavljen novi jelovnik kultne Pivane  |   HOW Festival održava se ove godine u Poreču  |  Prezentacija Kvarnera u Italiji  |  Najavljeni rekordni Svijet malvazija i nikad veća jubilarna Vinistra  |   ||
   

UK: OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara

18.12.2017
OTA Insight, podatkovna platforma na cloudu namijenjena hospitality industriji, najavila je financiranje rasta u vrijednosti 20 milijuna dolara.

Eight Roads Ventures vodi prvu rundu financiranja uz sudjelovanje tvrtke F-Prime Capital Partners i prijašnjih investitora. Kompanija će financiranje iskoristiti za razvoj svoje platforme fokusirajući se na strojno učenje i sposobnosti umjetne inteligencije.

OTA Insight pruža voditeljima poslovanja uvid u konkurentske cijene, u online kanale, ocjene i recenzije, kao i specifične tržišne evente i predviđanja potražnje, dakle, u sve što je potrebno za određivanje kratkoročne i dugoročne cjenovne strategije.

Adriaan Coppens, izvršni direktor i suosnivač tvrtke OTA Insight, rekao je: Naš pristup po kojem je kupac uvijek na prvome mjestu omogućio nam je da stvorimo jednostavnu platformu koja pomaže voditeljima poslovanja u širokom spektru različitih vrsta smještaja. Uz pomoć tvrtki Eight Roads Ventures i F-Prime, naša kompanija uspijeva povećati globalnu bazu svojih klijenata i ubrzati isporuku najnovijih poslovnih podataka i analiza za hospitality industriju. 

Gaurav Tuli, principal u tvrtki F-Prime Capital Partners, kaže: U razgovoru s klijentima OTA Insighta nadahnulo nas je koliki je utjecaj proizvoda tvrtke na svakodnevni posao njihovih klijenata. Hospitality tržište vrlo je konkurentno i stalno se mijenja pa analiza podataka tvrtke OTA Insight pomaže voditeljima poslovanja da budu uvijek korak ispred konkurencije. Ponosni smo što smo partneri takvog tima i radujemo se što možemo podržati stalni rast kompanije.

Podatkovnu platformu OTA Insighta trenutačno je izabralo 16.000 objekata u 134 države.  



Nazad
 
 
 
 
back to top