InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 22.10.2018 || #StageOne – 1.364 izvedba CABAres, CABArei-a u One Suite Hotelu   |  7. Dani blatske lumblije  |  2. HOW Festival Poreč  |  Jedinstvena večer za sva osjetila održana u zagrebačkom Takenoku  |  Održana konferencija Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |   ||
   

UK: OTA Insight najavio je financiranje rasta od 20 miliijuna dolara

18.12.2017
OTA Insight, podatkovna platforma na cloudu namijenjena hospitality industriji, najavila je financiranje rasta u vrijednosti 20 milijuna dolara.

Eight Roads Ventures vodi prvu rundu financiranja uz sudjelovanje tvrtke F-Prime Capital Partners i prijašnjih investitora. Kompanija će financiranje iskoristiti za razvoj svoje platforme fokusirajući se na strojno učenje i sposobnosti umjetne inteligencije.

OTA Insight pruža voditeljima poslovanja uvid u konkurentske cijene, u online kanale, ocjene i recenzije, kao i specifične tržišne evente i predviđanja potražnje, dakle, u sve što je potrebno za određivanje kratkoročne i dugoročne cjenovne strategije.

Adriaan Coppens, izvršni direktor i suosnivač tvrtke OTA Insight, rekao je: Naš pristup po kojem je kupac uvijek na prvome mjestu omogućio nam je da stvorimo jednostavnu platformu koja pomaže voditeljima poslovanja u širokom spektru različitih vrsta smještaja. Uz pomoć tvrtki Eight Roads Ventures i F-Prime, naša kompanija uspijeva povećati globalnu bazu svojih klijenata i ubrzati isporuku najnovijih poslovnih podataka i analiza za hospitality industriju. 

Gaurav Tuli, principal u tvrtki F-Prime Capital Partners, kaže: U razgovoru s klijentima OTA Insighta nadahnulo nas je koliki je utjecaj proizvoda tvrtke na svakodnevni posao njihovih klijenata. Hospitality tržište vrlo je konkurentno i stalno se mijenja pa analiza podataka tvrtke OTA Insight pomaže voditeljima poslovanja da budu uvijek korak ispred konkurencije. Ponosni smo što smo partneri takvog tima i radujemo se što možemo podržati stalni rast kompanije.

Podatkovnu platformu OTA Insighta trenutačno je izabralo 16.000 objekata u 134 države.  



Nazad
 
 
 
 
back to top