InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 16.07.2018 || Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |  Barcaffé Barist Tour  |  Pivo nas čini pametnijima i kreativnijima  |  Stigla prestižna priznanja World Travel Awards  |  Rekordna godina za proizvodnju i izvoz piva  |  Talijanska Lavazza kupuje australski Blue Pod Coffee  |  Inovacije u duhanskoj industriji za manji rizik od štetnosti duhana  |  U zagrljaju Moslavačkog gorja, Lonjskog polja i Škrleta!  |  Kampiranje u Slavoniji sve popularnije  |  Gastro doživljaj u Marini Hramini  |  Svečano predstavljen najveći hrvatski gastro projekt Croatia: The Cookbook  |   Vikend surprise-Bolesna braća i Kuzma i Shaka Zulu  |   ||
   

Makedonija: Novo pivo pivovare Skoplje

15.06.2018

Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivovare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji. Kako je priopćeno iz pivovare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makedoniji.
 

S ovim novim proizvodom u portfoliju, još jednom smo potvrdili našu dugoročnu strategiju za razvoj pivske kulture, pivske industrije i ekonomije generalno u Makedoniji. Skopsko nefiltrirano je samo još jedna značajna potvrda stručnosti i ogromnog znanja naših vrhunskih pivskih majstora, potvrda visokih tehnoloških standarda i kvaliteta naših proizvoda, izjavio je Vladimir Kosijer, generalni direktor Pivovare Skoplje

Kako je rečeno na promociji, novina je i način etiketiranja, jer je boca potpuno prekrivena papirnatom etiketom, čime se sprječava prodor svjetlosti, što omogućava pivi da zadrži svježinu.
 
Novi proizvod će biti u prodaji u svim boljim lokalima i dobro opremljenim maloprodajnim objektima, u staklenoj ambalaži od 0,5 l ili točeno.


Nazad
 
 
 
 
back to top