InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 25.09.2018 || Može li hrvatski turizam 365? – 2. korak  |  70 vrsta burgera na Zagreb Burger Festivalu 2018.!  |  50 A Burgers & Champagne bar u suradnji sa Acrobatom dovodi u Zagreb Chanel Adams  |  Hrvatska bilježi 6 posto više dolazaka i noćenja  |  Iz Villányja zlato za najnoviji pjenušac Feravina  |   'Doživjela sam stotu jer sam svaki dan pila Stellu'  |  Sir, maslac i jogurt postat će pravi luksuz  |  Tršćanski Illy na meti najvećih kompanija na tržištu kave - cijena 1,6 milijardi dolara  |   Startup za e-cigarete, vrijedan 15 milijardi dolara, širi se iz SAD-u u Europu  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Najveći CROburger u Hrvatskoj za gledanje velikog finala na Foodballerki  |  Ministarstvo turizma dodijelilo 24 milijuna kuna za razvoj poduzetništva u turizmu   |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran   |  Veljko Ostojić izabran za direktora Hrvatske udruge turizma  |  PZ Putniković u Zagrebu predstavio najbolja ljetna vina  |  HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera i influencera   |  95% Hrvata koristi kartice, 15% svaki dan plaća beskontaktno, a 62% želi plaćati mobitelom   |  Proslavljen Svjetski dan krastavaca i predstavljen 4 br. magazina miss7  |  Svi su dobrodošli na 33. Dane rudarske greblice  |   ||
   

Makedonija: Novo pivo pivovare Skoplje

15.06.2018

Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivovare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji. Kako je priopćeno iz pivovare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makedoniji.
 

S ovim novim proizvodom u portfoliju, još jednom smo potvrdili našu dugoročnu strategiju za razvoj pivske kulture, pivske industrije i ekonomije generalno u Makedoniji. Skopsko nefiltrirano je samo još jedna značajna potvrda stručnosti i ogromnog znanja naših vrhunskih pivskih majstora, potvrda visokih tehnoloških standarda i kvaliteta naših proizvoda, izjavio je Vladimir Kosijer, generalni direktor Pivovare Skoplje

Kako je rečeno na promociji, novina je i način etiketiranja, jer je boca potpuno prekrivena papirnatom etiketom, čime se sprječava prodor svjetlosti, što omogućava pivi da zadrži svježinu.
 
Novi proizvod će biti u prodaji u svim boljim lokalima i dobro opremljenim maloprodajnim objektima, u staklenoj ambalaži od 0,5 l ili točeno.


Nazad
 
 
 
 
back to top