InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 25.03.2019 || Vino uz žlicu: Bosanska jela i hrvatska vina u Sofri  |  Hrvatska proglašena najboljom destinacijom za poslovni turizam u 2018. godini!  |  Poreč u svibnju ponovno domaćin vrhunskog gastronomskog doživljaja ''Wine Nights'  |  Kabola Malvazija Amfora 2015. u završnici natjecanja ASI Contest for Best Sommelier of the World  |  Drama s kavom u Drami  |  Abeceda francuskog jezika za gurmane  |  Zagreb ovog proljeća postaje centar svijeta za sve hedoniste - stiže prvi R'n'B Weekend  |  Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom uz Vina Laguna  |  Zagreb dobio gastro mjesto po svjetskim standardima, Franko's pizza & bar  |  Vino Dalmacije  |  Trs je naš  |  Završeno prvo izdanje Aminess Gourmet Laba   |  Završen dosad najveći Vinart Grand Tasting  |  Dodijeljeni kulinarski Oscari i predstavljeno drugo izdanje Gault&Millau Croatia 2019.  |  Vina Laguna nastavljaju nizati uspjehe  |  U Hrvatsku stigle još dvije nove MICHELINOVE zvjezdice!  |  Gault&Millau Croatia 2019. – još nas par dana dijeli do noći kulinarskih Oscara  |  Valamar u 2018. godini ostvario dvoznamenkasti rast poslovnih rezultata  |  Oda francuskoj kuhinji uz gala večeru Gout de/Good France   |  Središnji stručni skup vinogradara i vinara Hrvatske u četvrtak i petak u Požegi   |   ||
   

Makedonija: Novo pivo pivovare Skoplje

15.06.2018

Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivovare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji. Kako je priopćeno iz pivovare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makedoniji.
 

S ovim novim proizvodom u portfoliju, još jednom smo potvrdili našu dugoročnu strategiju za razvoj pivske kulture, pivske industrije i ekonomije generalno u Makedoniji. Skopsko nefiltrirano je samo još jedna značajna potvrda stručnosti i ogromnog znanja naših vrhunskih pivskih majstora, potvrda visokih tehnoloških standarda i kvaliteta naših proizvoda, izjavio je Vladimir Kosijer, generalni direktor Pivovare Skoplje

Kako je rečeno na promociji, novina je i način etiketiranja, jer je boca potpuno prekrivena papirnatom etiketom, čime se sprječava prodor svjetlosti, što omogućava pivi da zadrži svježinu.
 
Novi proizvod će biti u prodaji u svim boljim lokalima i dobro opremljenim maloprodajnim objektima, u staklenoj ambalaži od 0,5 l ili točeno.


Nazad
 
 
 
 
back to top